AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Da tenker jeg de firkanta potetskivene man finner i Toros Betasuppe. De har en litt sånn fast, seigaktig gummikosistens. Skjønner jo potetene er tørka, men må jeg gjennom hele den prosessen for å få potetene slikt, eller er det en kjappere måte? Anonymkode: 0b75d...cfc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker du gummi? Anonymkode: 74396...76f Det er ikke gummi, men konsistensen er litt som gummi. Ja, det er de beste potetene jeg vet om. Anonymkode: 0b75d...cfc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Kok poteter, bruk stavmikser til å lage stappe. Stavmiks leeenge. Trill dd til kuler.. Og kok Anonymkode: d54e5...4fc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kok poteter, bruk stavmikser til å lage stappe. Stavmiks leeenge. Trill dd til kuler.. Og kok Anonymkode: d54e5...4fc Har du prøvd det? Og de potetene i Betasuppe som jeg snakker om er ikke kuler men mer som tynne skiver. Dersom man koker vanlig potet i slike tynne skiver så oppløses de, men Toro sine er veldig faste. Ser ikke helt for meg hvordan kuler av potetstappe skal gjøre de fastere? Anonymkode: 0b75d...cfc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå