Gå til innhold

Vanskelig å si farvel til dyr

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dyret var svært gammelt nå, og det gikk ganske raskt nedover når det ble sykt. Det var ikke mange dagene siden dyret var i god form, og selv om det var gammelt hadde jeg sett for meg at det skulle leve et par år til. Det er så trist at det plutselig skulle snu så fort. Og nå er det vakre vesenet livløst. Et valg vi tok for at dyret skulle slippe å lide mer, men fy ...så vanskelig og trist.  En stor sjel i en liten kropp. Så fantastisk snill og god, morsom og kosete ❤️ Jeg håper så veldig på at hun hadde et godt liv med oss, og at vi ses igjen en gang ❤️😭

Anonymkode: 37e9a...232

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️❤️

Anonymkode: 25b0b...e36

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vondt! :( Å ta den vanskelige avgjørelsen, det er vårt ansvar som eiere og tapet er prisen vi betaler for å ha de hos oss en stund.

Anonymkode: 55c6d...c5c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler så med deg❤️
mitt dyr er 16år og har sannsynlig sommeren igjen..

For meg er det som å miste et nært familiemedlem, men i samfunnet får man ikke vise sorg over et dyr på sammen måte.

sannheten er at dyrene mine er jeg mye mer knyttet til enn mennesker, kommer fra en vanskelig oppvekst.

men det er ingen som sender kondolanse blomster når en pels bestevenn dør 😔 

Anonymkode: 62709...cde

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så fryktelig vondt❤️ Men å ta den avgjørelsen er så viktig. Alle dyr fortjener det når tiden er der❤️

Anonymkode: 8f97f...f38

Skrevet

Så trist å lese :( Katten min er 14 år og begynner å bli mett av dage, og holder seg mest for seg selv, er ikke så kosete lengre, og jeg er opptatt med babyen så nå fikk jeg litt vondt inni meg.. håper han har det bra selv om det er blitt sånn, må huske på å kose litt ekstra med han ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: b52cd...3ae

AnonymBruker
Skrevet
mingus skrev (3 timer siden):

Så trist å lese :( Katten min er 14 år og begynner å bli mett av dage, og holder seg mest for seg selv, er ikke så kosete lengre, og jeg er opptatt med babyen så nå fikk jeg litt vondt inni meg.. håper han har det bra selv om det er blitt sånn, må huske på å kose litt ekstra med han ❤️ 

Jeg har en katt på 12 år, følte etterhvert at det ble lite oppmerksomhet til han med hund i hus, så nå har vi fast kosestund i senga om morgenen og om kvelden❤️❤️

Anonymkode: b52cd...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...