AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Jeg kom hjem med en stor sushimeny idag fra byens beste sushisted. Gledet meg til å overraske mannen med god mat. Og hva gjør det kjøtthuet? Jo, han dynker hele sulamitten i ketchup! Wasabi skulle han ikke ha, nei, for det var ekkelt mente han. Mye finere farge på ketchupen mente han. Hva skal man tenke om sånt? Han er 40 år gammel. Anonymkode: 62ce3...65e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Ketchup er så jævlig ekkelt Anonymkode: bee8c...d4f 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ketchup er så jævlig ekkelt Anonymkode: bee8c...d4f Enig! Det er satans skaperverk! Mannen spiser sikkert 1 kilo i måneden av den søpla. Men da han tok det på sushien, da trodde jeg nesten ikke mine egne øyne. Anonymkode: 62ce3...65e 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Wasabi er jo ikke godt. Men kan heller ikke tenke meg at ketchup er særlig godt til sushi heller. Men om han liker det, så får han bare kjøre på. Det påvirker vel ikke livet ditt på noen som helst måte? Anonymkode: 33fa9...cbe 8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 Hadde jeg måttet spise sushi hadde jeg også dynket det med hva som helst, inkludert ketchup. Det smaker jo ingenting. Den kjedeligste maten som finnes. Anonymkode: 071c7...deb 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kom hjem med en stor sushimeny idag fra byens beste sushisted. Gledet meg til å overraske mannen med god mat. Og hva gjør det kjøtthuet? Jo, han dynker hele sulamitten i ketchup! Wasabi skulle han ikke ha, nei, for det var ekkelt mente han. Mye finere farge på ketchupen mente han. Hva skal man tenke om sånt? Han er 40 år gammel. Anonymkode: 62ce3...65e kan ikke folk få lov å spise hva de vil, folk over 30 som lager innlegg som deg virker mer som de er 12 år i hodet. hva så om han spiser ketchup på maten sin slutt å lag storm i et vannglass, hysteriske krakilske kvinnefolk, la han være ifred med maten sin Anonymkode: 203ae...27f 5 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 E så mykje chilimayo på den såkalla sushien no te dags at litt eller mykje ketchup på har ikkje noko å sei. Anonymkode: 7c218...ec2 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #8 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wasabi er jo ikke godt. Men kan heller ikke tenke meg at ketchup er særlig godt til sushi heller. Men om han liker det, så får han bare kjøre på. Det påvirker vel ikke livet ditt på noen som helst måte? Anonymkode: 33fa9...cbe Jo, det er flaut. Flaut om vi spiser ute eller hos noen venner som serverer sushi. Og så ber det kjøtthuet om KETCHUP! Hadde han brukt kun soyasausen uten wasabi hadde jeg ikke reagert, men ketchup! Når det kommer til mat er han som en 4-åring i en 40-årings kropp! Anonymkode: 62ce3...65e 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Så ketchup er helt forkastelig på Sushi ? Jeg kan strengt tatt si meg enig, men smaken er som baken. Er søt chilisaus innafor (østens ketchup)? Anonymkode: a1344...3d7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 På sushi! Usj! På pølse med brød er det jo greit, men på rå fisk? Har han hatt Covid og ødelagt smaksløkene? Anonymkode: e7c87...f51 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #12 Skrevet 30. mai 2022 Chilimajo og soyasaus er jo ikke noe bedre egentlig. I hvert fall ikke sunnere. Anonymkode: 41ab4...1dd 2
appelsinjuice Skrevet 30. mai 2022 #13 Skrevet 30. mai 2022 Jeg tenker at det eneste problemet her er at du gjør det til et problem. 🤷♀️ La mannen spise det han vil, også kan du fnise litt i barten. God underholdning ved middagsbordet, vil jeg kalle det. 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #14 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Chilimajo og soyasaus er jo ikke noe bedre egentlig. I hvert fall ikke sunnere. Anonymkode: 41ab4...1dd Ingen spiser sushi for å være sunne. Det er ikke hverdagsmat. Men sunnere enn burger og kebab, det er det. Anonymkode: 62ce3...65e 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #16 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen spiser sushi for å være sunne. Det er ikke hverdagsmat. Men sunnere enn burger og kebab, det er det. Anonymkode: 62ce3...65e Poenget er at tilbehøret jeg nevnte er like prosessert(om ikke mer) som ketchup og ikke det spor bedre. Anonymkode: 41ab4...1dd 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #17 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poenget er at tilbehøret jeg nevnte er like prosessert(om ikke mer) som ketchup og ikke det spor bedre. Anonymkode: 41ab4...1dd Ekte soyasaus er mye bedre enn ketchup, jo. Og da mener jeg ikke oversaltet kikoman fra rema. Uansett skal det være wasabi og soyasaus til sushi. Ingen spiser det uten. Bortsett fra du da, kanskje, siden du er så ekstremt sunn. Eller kanskje du spiser ketchup på? Ketchup er ekstremt Harry, bortsett fra kanskje på pølse i lompe. Men det spiser jeg ikke. Anonymkode: 62ce3...65e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #18 Skrevet 30. mai 2022 Spiller vel ingen rolle. «Sushien» i Norge kan (som regel) ikke kalles sushi. Saus/chilisaus, majones, avokado... Har til og med sett jordbær på sushi. Herregud 😂 Anonymkode: 037dc...425 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #19 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiller vel ingen rolle. «Sushien» i Norge kan (som regel) ikke kalles sushi. Saus/chilisaus, majones, avokado... Har til og med sett jordbær på sushi. Herregud 😂 Anonymkode: 037dc...425 Jordbær? Kødder du? "Mitt" sushisted drives av japanere og der får man ekte vare. Chilimasjones er det jo mange som bruker (ikke jeg), men ketchup er faen meg det verste. Mannen mente at wasabien og soyasausen har så stygg farge og at det måtte være rød farge på "sausen", i den toskens tilfelle, ketchup. Han bruker ketchup på carbonara også! Igjen, pga fargen. Aldri mer om jeg lager carbonara til den forvokste 4-åringen igjen! Hvit pizza er også bare å gjemme siden sausen ikke er rød. Anonymkode: 62ce3...65e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #20 Skrevet 30. mai 2022 Er vel sånn det går da når han har et hespetre til kvinnfolk som tvinger i han sushi fordi han er over 40......🙄🤣 Anonymkode: b5907...a70 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå