AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Del Skrevet 29. mai 2022 noen her som har/har hatt Ford ka som kan komme med erfaringer? hatt min bil i omkring 5 mnd og tror det støtt er noe galt med den, andre tror ikke det etter å ha kjørt den. Men jeg hører visse lyder som ingen andre hører og jeg blir anspent av å kjøre den etter batteriet kortslutta. Om noen kan komme med erfaringer, hadde jeg kanskje klart roe meg😅 eventuelt hvordan jeg kan få vekk denne redselen? Anonymkode: 1ded4...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Del Skrevet 29. mai 2022 Trenger du to tråder for én tanke? Anonymkode: 8d55e...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger du to tråder for én tanke? Anonymkode: 8d55e...ccc Hei, innlegg 2 var mer om erfaring med denne type bil og om andre har hatt problemer med denne type bil. beklager om dette for deg ble høyst irriterende🙂 Anonymkode: 1ded4...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå