AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Del Skrevet 29. mai 2022 Katten har vist tisset under kattedoen på et eller annet vis, uten at jeg har fått det med meg, og det har gått såppas lenge at parketten har blitt mørk og svart! Jeg har tørket opp urinen, vasket over gulvet og tørket det med hårføner (etter tips på nettet). Men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan få fjernet flekken! Er det noen med litt kunnskap innenfor dette som kan komme med noen gode tips og råd? Anonymkode: 4bfe0...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Del Skrevet 29. mai 2022 Hvis det er blitt helt svart og permanent merke tviler jeg på at det er noe å gjøre med det annet enn å bytte de gulvplankene. Vet de har en del gode vaskemidler i dyrebutikker så er jo verdt et forsøk kanskje? Anonymkode: 8c49e...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Del Skrevet 29. mai 2022 Den planken må byttes, du får ikke det der vekk, det er pga amoniakken i urinen. Anonymkode: 0ae18...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Del Skrevet 29. mai 2022 Det der får du ikke bort. Du må bytte den delen som er ødelagt Anonymkode: 295e7...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Del Skrevet 30. mai 2022 Trådstarter her! Her er bilde av flekken. Kan det funke om jeg prøver med cleanxpert urinfjerner forså å bruke woca flekknøytraliserer?? Anonymkode: 4bfe0...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 30. mai 2022 #6 Del Skrevet 30. mai 2022 Det der er ikke en flekk lengre, det er fukt/vannskadet treverk. Dette får du ikke bort. Råten går nok dypt inn i treverket og ikke engang å pusse med pussepapir vil fjerne dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #7 Del Skrevet i går, 13:24 Har du fått bort lukten da? Anonymkode: ecb06...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:32 #8 Del Skrevet i går, 13:32 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du fått bort lukten da? Anonymkode: ecb06...d98 Får tro ts ikke har levd i lukten av katteurin i 2 år Anonymkode: 0e7ff...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har du fått bort lukten da? Anonymkode: ecb06...d98 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Får tro ts ikke har levd i lukten av katteurin i 2 år Anonymkode: 0e7ff...341 Ts her, lukta ble borte! Jeg har nå flyttet uansett 😅 Anonymkode: 4bfe0...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #10 Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ts her, lukta ble borte! Jeg har nå flyttet uansett 😅 Anonymkode: 4bfe0...0e6 Haha wow imponerende med en trådstarter som er anonym som faktisk oppdaterer etter to år 😂 dedikasjon Anonymkode: 816bc...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå