AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Hei. Poden har omsider fått Fortnite og ønsker seg battlepass. Kan noen fortelle litt om hva det er? Han får i utgangspunktet ikke tilgang til å bruke penger i spillet, men mener selv at man kun trenger å kjøpe det første battlepasset og at man deretter kan kjøpe nytt til neste sesong med spillpenger. Stemmer dette eller er det ønsketenkning? (Slik vi har en mistanke om😅) Anonymkode: 875b2...fcd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Dersom han fullfører hele battlepasset, opp til level 80 ca, tjener han nok "penger" (vbucks) til å kjøpe neste battlepass i neste sesong, ja. Anonymkode: 82b03...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Aha! Takk for svar☺️👍 Anonymkode: 875b2...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Jeg spiller en del Fortnite med niesen min, hvor vi har gjort følgende. Hun spiller seg opp til level 100 (level man da låser opp alt) Så hvis hun har vært flink til å gjøre lekser og ikke krangle med moren osv så kjøper jeg da battlepass til henne som en gave gjennom min fortnite bruker. Dette funker for våres familie siden det gjør at vi vet hun får utnytte av battlepass og ikke blir kjøpt hver sesong uten at hun da får alle tingene hun ønsker seg. Også er det den moderne belønningen for barn 😅 Anonymkode: 7ee5b...55b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå