AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Del Skrevet 28. mai 2022 Har veranda med platting oppe, og under der er det ny platting. Under terrassebordene er det avrenningsplater av noe slag så det er sånn noenlunde tett og tørt på terrassen under. Ønsker egentlig å bruke oljedekkbeis på bjelkene for å få det litt lysere(og finere) nede,men er det noen fare med det mtp fukt? Nå er det altså ikke voldsomme mengder vann som slipper gjennom plateskjøtene. Får heller ikke beiset oversiden av bjelkene da, så på tre sider. Legger ved bilde hvis noen har peiling på dette 🙈🙈 Anonymkode: f0ef7...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Del Skrevet 29. mai 2022 Det kan du vel. Så lenge du bruker beis eller maling som er til utebruk. Anonymkode: a4811...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan du vel. Så lenge du bruker beis eller maling som er til utebruk. Anonymkode: a4811...f63 Jeg bare leste et sted at beisen/malingen kunne gjøre så fukt ble sperret inne i bjelkene (om det er litt restfukt eller noe trekker inn fra toppen) så da ble jeg litt usikker 🤔 Vil jo helst ikke at det skal råtne innenfra heller. Selv om jeg jo tror det ville beskyttet bedre utenfra da. Anonymkode: f0ef7...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå