Gå til innhold

Kunne du hatt Elon Musk som sugardaddy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kriterier: Du må ha sex med ham, når han måtte ønske det (innenfor rimelighetens grenser, f.eks ikke når du er syk o.l), være selskapspike til middag og banketter, og ikke minst filmpremierer. Men du får egen villa (verdi inntil 70 mill kr) og egen bil (verdi inntil 4 mill), du må ikke bare være sammen med ham. Alle vennene dine kan bo i villaen når de måtte ønske. Du kan ha dine egne "småkjærester", men du må være "hans". Du betaler ingen vedlikeholdsutgifter på villa og bil. Ja, og du får "feriepenger" til egne ferier med venninnene. 

Anonymkode: a8419...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kunne nok ha gjort det tidlig i 20-årene, ja.

Anonymkode: 8659f...278

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kun kvinner med lav IQ og null ambisjoner hadde ønsket å nedgradere seg selv til et slikt objekt.

Anonymkode: 59fe2...433

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han er like sexy som et knekkebrød. Ikke er jeg til salgs heller.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kun kvinner med lav IQ og null ambisjoner hadde ønsket å nedgradere seg selv til et slikt objekt.

Lav IQ, men store ambisjoner som er tross alt en forutsetning for å prostituere seg for å tjene penger raskt. Altså ofre selvrespekt og verdighet for å tjene raske penger. 

Ellers nei. TS. Jeg synes Musk er genial på mange måter, kanskje ikke på privaten, men å prostituere meg har aldri vært aktuelt :)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker heller det har med situasjonen de er.. Så selv de med høy intelligens kunne nok..

Anonymkode: fa5b5...4c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha, det hadde vært verst for ham, han hadde raknet helt om han skulle være sammen med meg og attpåtil måtte betale for det.

Så spørsmålet må heller være: "Kunne du tenke deg å få betalt for å drive Elon Musk til vanvidd?"

Svar: Nei, det fins verre folk enn han rundt omkring.

Anonymkode: a75c4...d28

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at Elon lærte leksen sin etter forholdet med Amber Heard. Hun er ganske like den typiske kvinne her på KG 🙂 

Anonymkode: b7c43...ac9

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Og årsakene er:

1. Han er stygg.

2. Han er gammel.

3. Han har dårlig personlighet.

4. Han har mange psykiske lidelser

5. Han tror han er bedre enn det han er bare fordi han har penger. Penger kan ikke gjøre noe med at du er stygg, gammel, har dårlig personlighet og har psykiske lidelser.

Anonymkode: a965a...89b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror at Elon lærte leksen sin etter forholdet med Amber Heard. Hun er ganske like den typiske kvinne her på KG 🙂 

Anonymkode: b7c43...ac9

Det verste er jo at du har helt rett. Mange kvinner på Seksualitetforaet og singelliv og dating-foraet er samme akkurat samme type. Hun er bare mye mer kjent og mektig enn kvinnene på seksualitetforumet (og singelliv og dating). Hun er en sånn typisk AnonymBruker-kvinne med store økonomiske ressurser og sosial kapital. De fleste lignende typer er begrenset til forumene, derfor blir hun ekstra synlig.

Anonymkode: c8c5e...43f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , han er ikke spesielt pen eller kjekk , men ikke super stygg. Og han har penger ! Hadde tatt godt betalt siden han er en av verdens rikeste .

Dessuten hadde det sikkert vært interessant å snakke med han om space x osv .  

Problemet er vel mer å kunne forbli anonym hvis du skal ha en så kjent person som sugar daddy. Det med rød løper er det eneste punktet jeg ikke ville vært med på og der hadde vært dealbreaker. Jeg vil ikke hatt masse oppmerksomhet rundt det . 

Endret av FruR
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var ung så kunne jeg sikker det. Han er ikke akkurat heit, men vi kunne nok hatt fine samtaler om utforskning av universet og Space X. 

Anonymkode: bb210...f7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kriterier: Du må ha sex med ham, når han måtte ønske det (innenfor rimelighetens grenser, f.eks ikke når du er syk o.l), være selskapspike til middag og banketter, og ikke minst filmpremierer. Men du får egen villa (verdi inntil 70 mill kr) og egen bil (verdi inntil 4 mill), du må ikke bare være sammen med ham. Alle vennene dine kan bo i villaen når de måtte ønske. Du kan ha dine egne "småkjærester", men du må være "hans". Du betaler ingen vedlikeholdsutgifter på villa og bil. Ja, og du får "feriepenger" til egne ferier med venninnene. 

Anonymkode: a8419...cfe

Nesten alle damer er sugarbabes på en eller annen måte. Det er bare vi som kaller det ekteskap, samboer eller hva det måtte være.

Du ser hva Jeff Bezos ex-kone kostet. Pussy Power Wins kan man trygt si. Han måtte punge ut 38 milliarder dollar, altså 350 milliarder kroner😆

Så jeg vet ikke om en dame hadde vært fornøyd med en villa + bil til totalt 74 millioner kroner, pluss feriepenger til egne ferier med venninner. 

Nå ser det også ut som Bill Gates sin kone vil gå fra han, så det blir snakk om 60 milliarder dollar der, eller nærmere 575 milliarder kroner. Det er jo en grei sum for Pussy Power? 😃

En dame ville nok prøvd å fange Musk først via ekteskap, eller satse på at han gjør henne gravid, så han hun kreve et fjell med penger for barnets oppvekst. Men hvis ingen av disse to tingene går, så ja, S-Babe er aldri galt det heller. Fint med 74 millioner kroner++. 

Anonymkode: 23d28...93b

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er en av klodens smarteste.. og rikeste.. tror ikke han er i markedet for slikt 🤣

Anonymkode: 8fc77...b42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har møtt han en kort en og kunne gjerne hatt han som sugar daddy for en periode til han gikk lei av meg. Mitt liv er utrolig lite spennende og intelligens er som regel sexy. 

Anonymkode: 8f9d2...47f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nesten alle damer er sugarbabes på en eller annen måte.

Tror alle kvinner hadde hoppet på Musk, Donald Trump, Justin Bieber. eller andre rikinger. Sikker litt lettere med Bieber enn Trump, selv om Trump og Musk er mektigere, men makt er sexy for kvinner. Disse som nå er litt stolte og skal "stå i mot." Det er bare game. i hvert fall hvis du er kvinne under 35. Kvinnene over 35 er litt mer egenrådige.

Anonymkode: c9228...937

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lett. Jeg er 24.  :) han ser da ikke så ille ut til å være 50? å sexe litt kanskje noen ganger i måneden, for full finansiell frihet? Og middager og premierer? Hallo, trives virkelig mine medkvinner med kjedelig kontorjobb og vanlig øknomi? kjeedelig!

Anonymkode: c4827...98c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg selger ikke sexlivet mitt til noen pris. 

Anonymkode: e2ebe...31f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg selger ikke sexlivet mitt til noen pris. 

Anonymkode: e2ebe...31f

Det gjør du nok. 

Anonymkode: fa5b5...4c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...