Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #21 Skrevet 5. desember 2005 Selv sitter jeg og lurer på om han har tenkt å betale hele regninga, og siden jeg ikke vet det, har jeg ikke lyst å bestille det dyreste og det er forklaringen...
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #22 Skrevet 5. desember 2005 Ubesluttsomme. Er det ikke det det heter? Jeg har tenkt på det helt siden denne tråden dukket opp! Men joda, jeg synes kvinner generelt bruker lengre tid enn menn på å bestemme seg. På den annen side er kanskje menn "flinkere" til å ta en avgjørelse i hast, eventuelt på sviktende grunnlag?
Gjest Betty Boop Skrevet 5. desember 2005 #23 Skrevet 5. desember 2005 Problemstillingen? Det er snakk om å velge ut en film eller om du skal bestille en flaske cola til maten eller en pils! Problemstilling ja! Tøffe besluttninger :grine2: ← Joda jeg skjønner jo det, men antok at resturang besøk bare var ett eksempel og at temaet dreide seg om ubesluttsomhet generelt. Ser komikken i det ja. Gjest Innlegget er lagt til I dag, 18:50 Selv sitter jeg og lurer på om han har tenkt å betale hele regninga, og siden jeg ikke vet det, har jeg ikke lyst å bestille det dyreste og det er forklaringen... Synes det er veldig enkelt. Jeg betaler av prinsipp alltid for meg selv.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #24 Skrevet 6. desember 2005 Ubesluttsomme. Er det ikke det det heter? Jeg har tenkt på det helt siden denne tråden dukket opp! Men joda, jeg synes kvinner generelt bruker lengre tid enn menn på å bestemme seg. På den annen side er kanskje menn "flinkere" til å ta en avgjørelse i hast, eventuelt på sviktende grunnlag? ← Skal du ha sukker til koppen med te eller skal du ikke? Cola eller Fanta? Sviktende grunnlag? :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå