Gå til innhold

Kristins Brudesalong Skredder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Har noen erfaring med skredder hos Kristins Brudesalong og kan dele? Har opplevt litt kaos der :( 

Anonymkode: 99f7d...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er litt kaos på Kristins om dagen.. Jeg opplevde det slik at det var en konflikt mellom salong og skredder.. Jeg fikk timen min jeg, og skredder har kjolen nå for å gjøre tilpasninger. Håper den blir klar til den store dagen 🙈

Anonymkode: 42d0d...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er litt kaos på Kristins om dagen.. Jeg opplevde det slik at det var en konflikt mellom salong og skredder.. Jeg fikk timen min jeg, og skredder har kjolen nå for å gjøre tilpasninger. Håper den blir klar til den store dagen 🙈

Anonymkode: 42d0d...0fc

Herregud.. Hva skjedde? 🤔😳

Håper det også. Masse lykke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som det er mye rart med skreddere for brudesalonger generelt. Jeg brukte skredder via Brudekjolen i 2017/18, og han snakket masse om hvordan jeg burde valgt en annen kjolefasong da jeg hadde for brede hofter for den jeg valgte (ifølge han), og at han nylig var skilt og synes det å gifte seg var bortkasta i utgangspunktet 😂

Så ingen erfaring med Kristins, men det er merkelig seriøse salonger samarbeider med disse... 

Anonymkode: 6657c...672

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Virker som det er mye rart med skreddere for brudesalonger generelt. Jeg brukte skredder via Brudekjolen i 2017/18, og han snakket masse om hvordan jeg burde valgt en annen kjolefasong da jeg hadde for brede hofter for den jeg valgte (ifølge han), og at han nylig var skilt og synes det å gifte seg var bortkasta i utgangspunktet 😂

Så ingen erfaring med Kristins, men det er merkelig seriøse salonger samarbeider med disse... 

Anonymkode: 6657c...672

Han kan jo være flink i yrket sitt selv om han er rar. Enig i at han burde holdt seg i fra å kommentere kjolevalget ditt. Men det er jo ingen hemmelighet at noen kjolefasonger som passer bedre enn andre til ulike kroppstyper, og fagfolk ser dette. Uansett ganske unødvendig å ta det opp når du allerede hadde valgt kjole. Men til syvende og sist teller det fagmessige arbeidet mer enn sosial kompetanse. 

Anonymkode: c5651...521

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hør på podcasten til Synnøve og Vanessa idag! Hadde aldri satt min fot inn i Kristins brudesalong! Skredderen ødela brudekjolen hennes til 200 000,-! Og ikke ble den ferdig heller.

Er visst konflikt mellom salongen og skredderen og bare kaos.

Anonymkode: fb5f1...9ab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.5.2022 den 17.51):

Herregud.. Hva skjedde? 🤔😳

Håper det også. Masse lykke! 

Håper den ikke blir ødelagt!

Endret av Jens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hør på podcasten til Synnøve og Vanessa idag! Hadde aldri satt min fot inn i Kristins brudesalong! Skredderen ødela brudekjolen hennes til 200 000,-! Og ikke ble den ferdig heller.

Er visst konflikt mellom salongen og skredderen og bare kaos.

Anonymkode: fb5f1...9ab

Hørte det. Herregud.. Må hente ut kjolen min 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanessas brudekjole til 200 000 kroner ble ødelagt hos skredderen

»Men hver gang de er innom får de høre at de er godt i gang med kjolene, til tross for at de aldri får se det ferdige resultatet. Ingenting skjedde. De ringte meg flere ganger, og forsikret seg om at alt var under kontroll«

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 15.51):

Vanessas brudekjole til 200 000 kroner ble ødelagt hos skredderen

»Men hver gang de er innom får de høre at de er godt i gang med kjolene, til tross for at de aldri får se det ferdige resultatet. Ingenting skjedde. De ringte meg flere ganger, og forsikret seg om at alt var under kontroll«

Fikk hun fikset kjolen til slutt slik at hun gifter seg i den i morgen, eller måtte hun bare finne seg en ny kjole?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tough cookie skrev (23 timer siden):

Fikk hun fikset kjolen til slutt slik at hun gifter seg i den i morgen, eller måtte hun bare finne seg en ny kjole?

Noen som vet?

Tror det sto i artikkelen at hun ordnet seg ny

Anonymkode: 55ad6...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjøpte kjole på Kristins i september. Det var en del som måtte gjøres på kjolen og det var det kunn en skredder som var god nok til. Jeg bor ikke i Oslo, men på vestlandet, så var forberedt på et par turer fram og tilbake. 

Rundt juletider tok jeg kontakt med salongen for å hørre hvordan det gikk, men fekk beskjed om at dei vente på stoff.

Vekene gikk, og i begynnelsen av april fekk jeg telefon fra hun skredderen om at hun var blitt kasta ut av salongen og viste ikke hva hun skulle gjøre. Her var det snakk om politianmelde og alt mulig, uten at jeg helt klarte å skjønne hva som hadde skjedd. Jeg ringte til salongen for å hørre hva som hadde skjedd, men dei var mer opptatte av å få vete hva skreddaren hadde sagt til meg enn å faktisk hjelpe meg. Dei kunne bekrefte at skredderen ikke jobbet hos dem mer, men at jeg kunne komme å få enn annen kjole, då ingen av dei andre skreddarene kunne gjøre jobben med min kjole. 

Jeg ringte opp igjen til skreddaren for å spør om det var noe mulighet for at  hun fortsatt kunne sy kjolen min, dersom hun fekk stoffe frå Kristins. Det kunne hun heldigvis!!

Etter mye om og men, så fekk skreddaren kjolen og stoffet frå skreddaren og hun var faktisk klart å finne lokaler der hun kunne åpne noe eget. 

To veker før bryllupet mitt var jeg å skulle prøve kjolen og skredderen skulle sy den ferdig slik at jeg kunne få den med seg. Hun hadde ikke fått flyttet inn i nye lokaler då hun har vore kjempe travelt med å sy andre bruder sine kjoler. Hele huset hennes var fullt med stoff, kjoler og tyll. Mange av kundene hennes frå Kristin har valt å følge med skredderen videre og få kjolen sin vekk frå Kristin brudesalong. Dette handler om at skreddaren er godt snakka om blant tidliger bruder og folk står i kø for at akkurat hun skal sy kjoler til dem. Ho er kjempe flink i yrket sitt, og brenner for bruden skal bli 100% fornøyd. 

Ho var veldig bekymra for mange av kundene sine og veeeeeldig frustrert over hele situasjonen. Her er det folk som prøver å dra ned ryktet til skreddaren, og gjøre livet hennes til et helvette. Da gjekk fikk på meg kjolen, så var den akkurat slik skreddaren hadde lovet meg å tårene mine kom. Da begynte også hun å gråte, og sa at slike øyeblikk er grunnen for at hun nå syr 24/7 for å kunne få alle kjolene i boks!

Det er uten tvil Kristins brudesalong og ledelsen som ødelegger for mange bruder om dagen, å ikke skredderen. Jeg velger å ikke gå ut med navnet hennes, men føler allikavel at folk kanskje vet hvem det er snakk om. Folk kommer fra hele Norge for at akkuratt hun skal sy kjolen deiras. 

Når det kommet til Vanessa og podkaster, så burde hun absolutt ikke skylde på skreddaren. Hun tilbudde seg å sy den og rette feila til dei som hadde sydd på den før, og kunn3 garantere Vanessa at den blei ferdig i tide. Det takket hun nei til.

Skreddaren fekk heller aldri stoffet til kjolen til dattera, då salongen bestilte dette alt for sent.

Dette ble veldig langt, men alt i alt: ikkje handle kjolen din hos Kristins!!! Salongen frå helvette med ekstrem dårlig kundebehandling. 

Skredderen kan jeg derimot anbefale av hele mitt hjerte. Hun håper at hun på sikt skal åpne noe eget, så når den tid kommer, GÅ DITT!!!

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mammmmm skrev (1 time siden):

Hei!

Jeg kjøpte kjole på Kristins i september. Det var en del som måtte gjøres på kjolen og det var det kunn en skredder som var god nok til. Jeg bor ikke i Oslo, men på vestlandet, så var forberedt på et par turer fram og tilbake. 

Takk for at du deler!! 

Først.. ble jeg virkelig skuffet. Men nå skjønte jeg hvem som tok feil. 

Alle på Kristins skylder på hverandre. Det Kristins sier om at skredder S. har gitt seg pga helse er tull. Det er også løgn at hun hadde ødelagt kjolen til Vanessa.

Siden de to jentene tok over systue, er det bare kaos. De to var også under opplæring.. 😅 En av dem er så arrogant, hun gir tomme løfter gang på gang, lyver og manipulerer kundene. De har ikke rørt kjolene til så mange. 

Skikkelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for at du deler!! 

Først.. ble jeg virkelig skuffet. Men nå skjønte jeg hvem som tok feil. 

Alle på Kristins skylder på hverandre. Det Kristins sier om at skredder S. har gitt seg pga helse er tull. Det er også løgn at hun hadde ødelagt kjolen til Vanessa.

Siden de to jentene tok over systue, er det bare kaos. De to var også under opplæring.. 😅 En av dem er så arrogant, hun gir tomme løfter gang på gang, lyver og manipulerer kundene. De har ikke rørt kjolene til så mange. 

Skikkelig kjedelig.

Ja skredder S er ikke syk. Dei to som har tatt over systue sprer rykte om at hun drikker og ruser seg på jobb og bare jobber svart. Det er jo absolutt ikke sant!!! 

Dei som jobber på Kristins sa også til meg at skredder S var sjukemeldt på grunn av psyken! Sykt uprofesjonelt. Skjønner ikke hvordan dei  skal klare seg uten skredder S.

Skredder S kunne også fortelle at hun kunn har fått 25 av over 200 kjoler av salongen. Dei har begynta å nekte kundene til skredderen å ta med kjolen sin til ho. Det er helt galskap!!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mammmmm skrev (2 timer siden):

Ja skredder S er ikke syk. Dei to som har tatt over systue sprer rykte om at hun drikker og ruser seg på jobb og bare jobber svart. Det er jo absolutt ikke sant!!! 

Dei som jobber på Kristins sa også til meg at skredder S var sjukemeldt på grunn av psyken! Sykt uprofesjonelt. Skjønner ikke hvordan dei  skal klare seg uten skredder S.

Skredder S kunne også fortelle at hun kunn har fått 25 av over 200 kjoler av salongen. Dei har begynta å nekte kundene til skredderen å ta med kjolen sin til ho. Det er helt galskap!!

Egentlig kan hun også politianmelde jentene. 😵 Stakkars S. 😓 De vil savner S. 

Håper at Kristins kommenterer hva skjedde. De hadde faktisk et godt rykte.

Hva tenker du om konsulenter der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Egentlig kan hun også politianmelde jentene. 😵 Stakkars S. 😓 De vil savner S. 

Håper at Kristins kommenterer hva skjedde. De hadde faktisk et godt rykte.

Hva tenker du om konsulenter der? 

Jeg hadde en god opplevelse med konsulentene egentlig. 

Men snakka med en vennine som også hadde vore der, og hun hadde hatt en helt grusom opplevelse. Hun hadde ikkje følt seg velkommen, blei snakka ned om og konsulenten var kjempe frekk. Hun tok kontakt med salongen i ettertid, og fekk da beskjed om at den konsulenten var i prosess med å få sparken. Men hun fekk ingen unnskyldning eller tilbud om ny time.

Hva med deg? Hvordan var din opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Mammmmm skrev (6 timer siden):

Jeg hadde en god opplevelse med konsulentene egentlig. 

Hadde også en dårlig opplevelse. 

Bortsett fra en jente (blond, tror hun også er skredder) var alle veldig frekke. Hun var den eneste som var veldig snill og dyktig. 

Jeg skal hente kjolen min neste uke. En av de jentene som har overtatt (V) lovet meg noen som skulle sy kjolen min, men det vil jeg ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kristins brudesalong får nå så mye dårlig omtale i forbindelse med at de ødela Vanessa Rudjords kjole, så det blir kanskje kroken på døra for de?

Anonymkode: 57c4c...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kristins brudesalong får nå så mye dårlig omtale i forbindelse med at de ødela Vanessa Rudjords kjole, så det blir kanskje kroken på døra for de?

Anonymkode: 57c4c...6b6

Ja? Inntil nå har jeg sett at de har fått dårlige omtalene 🤔

Alt er mulig 🙈

De ignorerer problemet og håper alle glemmer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare dårlig opplevelse der. 😬 Ble indirekte fortalt at jeg var for stor. Også - er kjolen betalt kunne de ikke brydd seg mindre.

Anonymkode: a16b0...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...