Gå til innhold

Mesternes mester 2023

Ordsmed

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

Da er det igang. Jeg hadde ikke helt fått med meg som er med i årets seong og nå ser jeg at det er mange jeg ikke vet hvem er. Usikker på hvem jeg heier på i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Da er det igang. Jeg hadde ikke helt fått med meg som er med i årets seong og nå ser jeg at det er mange jeg ikke vet hvem er. Usikker på hvem jeg heier på i år. 

Bare ikke Olaf Tufe vinner, er jeg fornøyd 😀 Liker godt Andreas og Ezinne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne bodd i det huset selv! :ler:

Heier på Ezinne, Helene og Stig-Andrè ❤️ fin gjeng, men mange ukjente ja. Det er uansett et koselig program og gleder meg til å følge med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Olaf taper for det er mye morsommere å se han tape. 

For tidlig å si hvem som er min favoritt, men det virker som en fin gjeng i år også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som orienteringsløper heier jeg selvfølgelig på Hanne Staff - men tviler på at hun vinner.

Har kanskje mest tro på Kristin eller Stig-André. Og Tufte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Kristin - hun har fått ufortjent lite skryt opp gjennom , hun er skikkelig gjennomtrent og veldig allsidig. 

Hanne er jo smart - i noen øvelser er det ganske viktig , det har vi  jo allerede sett. 

Olaf og Stig-Andre er jo et morsomt "par" . Begge skikkelige konkurransemennesker og de er jo rimelig spreke. Usikker på hvordan de gjør de ti øvelser hvor man skal holde hodet kaldt / være taktisk/smart. 

Linn tror jeg også kommer til å gjøre det bra 

Helene tror jeg ryker ganske snart - hun bli for spinkel og ikke fysisk sterk nok - morsom og fin dame da. 

Ola er kanskje den av resten som blir lengst - kjenner forsåvidt ikke Andreas , men han og Frode lå vel ganske langt nede. 

Blir jo veldig mange forskjellige øvelser og lagøvelsene kan jo plutselig slå skjevt ut for noen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt urettferdig utslagskonkurranse når den ene er mye høyere enn den andre. 

Se for deg Olaf mot Stig Andre - da kan jo Olaf stå og ta lyspinnen før Stig Andre rekker opp ...... nesten 

Men en høyere person rekker jo fram til pinnen før 

Synes det var synd at Stig Andre røyk ut OG de lagkonkurransene er jo nokså vilkårlige/tilfeldige. SA var klar en av de best trente og allsidige utøveren .  Hadde syntes det var synd hvis Linn rød ut også - hun var jo også ganske god. 

Man så vel på syklingen hvem som var de desidert sterkeste . Den som skilte seg mest ut var jo Kristin - hun var klart sterkest på laget sitt selv med en gutt . Vil jo ikke være jevn konkurranse med gutter mot jenter i sykling. 

Endret av punkyB
Skrivefeil
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Abc1234561 skrev (9 timer siden):

Synes Helene imponerer.

Synes vel hun har vært litt heldig med øvelser . De øvelsene hvor de har deltatt alene har det vært fordel med smidighet o.l. - ikke ren styrke og utholdenhet som hun ikke har så mye av. De øvelsene som har vært litt basert på det har det vært team og da har hun kommet med makkere som har de egenskapene. 

MEN jeg tror vel hun har kommet lenger enn de fleste hadde trodde på forhånd og det er ikke bare basert på flaks. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (7 minutter siden):

Synes vel hun har vært litt heldig med øvelser . De øvelsene hvor de har deltatt alene har det vært fordel med smidighet o.l. - ikke ren styrke og utholdenhet som hun ikke har så mye av. De øvelsene som har vært litt basert på det har det vært team og da har hun kommet med makkere som har de egenskapene. 

MEN jeg tror vel hun har kommet lenger enn de fleste hadde trodde på forhånd og det er ikke bare basert på flaks. 

Ja, du har nok et poeng der. Men som vi kunne se på 90-grader øvelsen så satt hun bare 5 sekunder kortere enn Kristin, som ihvertfall jeg, synes er imponerende med en sportsbakgrunn som ikke har så mye med det. Med det sagt, tror jeg hun kommer til semi-finalen, men ikke lenger. Neste tema er jo koordinasjon, og det trengs vel litt på dansegulvet?

Endret av Abc1234561
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...