Ordsmed Skrevet 27. mai 2022 #1 Del Skrevet 27. mai 2022 Nå er det offentliggjort hvem som skal delta i Mesternes mester 2023, som spilles inn nå: https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/mesternes-mester_-_-vi-skal-gjore-alt-for-at-olaf-tufte-ikke-vinner-1.15981543 Hvem har dere tro på? Hvem gleder dere dere til å se i konkurransen? Selv holder jeg en knapp på Kristin Holte. Den dama er rå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. mai 2022 #2 Del Skrevet 28. mai 2022 Har ingen favoritt- enda. Men gleder meg til programstart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 30. mai 2022 #3 Del Skrevet 30. mai 2022 Jeg gleder meg masse og heier på Frode! 💯🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2023 #4 Del Skrevet 1. januar 2023 Da er det igang. Jeg hadde ikke helt fått med meg som er med i årets seong og nå ser jeg at det er mange jeg ikke vet hvem er. Usikker på hvem jeg heier på i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 1. januar 2023 #5 Del Skrevet 1. januar 2023 MissStiles skrev (1 time siden): Da er det igang. Jeg hadde ikke helt fått med meg som er med i årets seong og nå ser jeg at det er mange jeg ikke vet hvem er. Usikker på hvem jeg heier på i år. Bare ikke Olaf Tufe vinner, er jeg fornøyd 😀 Liker godt Andreas og Ezinne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 1. januar 2023 #6 Del Skrevet 1. januar 2023 Flott hus. Gleder meg til å følge med videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 1. januar 2023 #7 Del Skrevet 1. januar 2023 Skulle gjerne bodd i det huset selv! Heier på Ezinne, Helene og Stig-Andrè ❤️ fin gjeng, men mange ukjente ja. Det er uansett et koselig program og gleder meg til å følge med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 2. januar 2023 #8 Del Skrevet 2. januar 2023 mykemule skrev (På 1.1.2023 den 21.38): Flott hus. Gleder meg til å følge med videre. https://www.klikk.no/underholdning/mesternes-mester-huset-2023-vi-synes-det-er-litt-forskjellsbehandling-her-7233700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 3. januar 2023 #9 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg håper Olaf taper for det er mye morsommere å se han tape. For tidlig å si hvem som er min favoritt, men det virker som en fin gjeng i år også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 3. januar 2023 #10 Del Skrevet 3. januar 2023 Fantastisk gjeng som vanlig😊 Gleder meg til forsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 6. januar 2023 #11 Del Skrevet 6. januar 2023 Som orienteringsløper heier jeg selvfølgelig på Hanne Staff - men tviler på at hun vinner. Har kanskje mest tro på Kristin eller Stig-André. Og Tufte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 6. januar 2023 #12 Del Skrevet 6. januar 2023 Heier uten tvil på Kristin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 7. januar 2023 #13 Del Skrevet 7. januar 2023 Kristin er favoritt her også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 7. januar 2023 #14 Del Skrevet 7. januar 2023 Heier på Kristin - hun har fått ufortjent lite skryt opp gjennom , hun er skikkelig gjennomtrent og veldig allsidig. Hanne er jo smart - i noen øvelser er det ganske viktig , det har vi jo allerede sett. Olaf og Stig-Andre er jo et morsomt "par" . Begge skikkelige konkurransemennesker og de er jo rimelig spreke. Usikker på hvordan de gjør de ti øvelser hvor man skal holde hodet kaldt / være taktisk/smart. Linn tror jeg også kommer til å gjøre det bra Helene tror jeg ryker ganske snart - hun bli for spinkel og ikke fysisk sterk nok - morsom og fin dame da. Ola er kanskje den av resten som blir lengst - kjenner forsåvidt ikke Andreas , men han og Frode lå vel ganske langt nede. Blir jo veldig mange forskjellige øvelser og lagøvelsene kan jo plutselig slå skjevt ut for noen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 14. januar 2023 #15 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Er jo litt urettferdig utslagskonkurranse når den ene er mye høyere enn den andre. Se for deg Olaf mot Stig Andre - da kan jo Olaf stå og ta lyspinnen før Stig Andre rekker opp ...... nesten Men en høyere person rekker jo fram til pinnen før Synes det var synd at Stig Andre røyk ut OG de lagkonkurransene er jo nokså vilkårlige/tilfeldige. SA var klar en av de best trente og allsidige utøveren . Hadde syntes det var synd hvis Linn rød ut også - hun var jo også ganske god. Man så vel på syklingen hvem som var de desidert sterkeste . Den som skilte seg mest ut var jo Kristin - hun var klart sterkest på laget sitt selv med en gutt . Vil jo ikke være jevn konkurranse med gutter mot jenter i sykling. Endret 14. januar 2023 av punkyB Skrivefeil 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solerin Skrevet 14. januar 2023 #16 Del Skrevet 14. januar 2023 Moro å følge med på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abc1234561 Skrevet 4. februar 2023 #17 Del Skrevet 4. februar 2023 Synes Helene imponerer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. februar 2023 #18 Del Skrevet 5. februar 2023 Heia Andreas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. februar 2023 #19 Del Skrevet 5. februar 2023 Abc1234561 skrev (9 timer siden): Synes Helene imponerer. Synes vel hun har vært litt heldig med øvelser . De øvelsene hvor de har deltatt alene har det vært fordel med smidighet o.l. - ikke ren styrke og utholdenhet som hun ikke har så mye av. De øvelsene som har vært litt basert på det har det vært team og da har hun kommet med makkere som har de egenskapene. MEN jeg tror vel hun har kommet lenger enn de fleste hadde trodde på forhånd og det er ikke bare basert på flaks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abc1234561 Skrevet 5. februar 2023 #20 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) punkyB skrev (7 minutter siden): Synes vel hun har vært litt heldig med øvelser . De øvelsene hvor de har deltatt alene har det vært fordel med smidighet o.l. - ikke ren styrke og utholdenhet som hun ikke har så mye av. De øvelsene som har vært litt basert på det har det vært team og da har hun kommet med makkere som har de egenskapene. MEN jeg tror vel hun har kommet lenger enn de fleste hadde trodde på forhånd og det er ikke bare basert på flaks. Ja, du har nok et poeng der. Men som vi kunne se på 90-grader øvelsen så satt hun bare 5 sekunder kortere enn Kristin, som ihvertfall jeg, synes er imponerende med en sportsbakgrunn som ikke har så mye med det. Med det sagt, tror jeg hun kommer til semi-finalen, men ikke lenger. Neste tema er jo koordinasjon, og det trengs vel litt på dansegulvet? Endret 5. februar 2023 av Abc1234561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå