AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Har lagt ved bilde av lillefingerneglen min som er verst, der halve neglen er hvit og ujevn. Nesten alle neglene mine er sånn og jeg skjønner ikke hvorfor Noen negle-eksperter her? Jeg har vært hos legen flere ganger og sjekket vitamin-nivåer, alt var ok bortsett fra litt lavt med D-vitamin i vinter. Ellers spiser jeg masse fisk og tar tran. Drikker mye vann. Legen mente det bare var naturlig at neglene forandrer seg jo eldre man blir, stemmer dette? Kan det være hormonelt? Jeg er 40 år, og disse forandringene begynte etter sist gang jeg hadde falske negler, som er kanskje 5-6 år siden. Da krympet neglene seg på langfingeren faktisk! Jeg har ikke hatt falske negler etter det, og passer på å være uten neglelakk av og til for å gi neglene litt luft, etter råd fra negledamen jeg har gått til. Får så komplekser av dette her, er det ingenting som kan gjøres bortsett fra å bruke neglelakk? Anonymkode: 88262...501
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Får så komplekser av dette her Er det mulig? En liten negl og du får komplekser? Anonymkode: e55e8...544
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nesten alle neglene mine er sånn og jeg skjønner ikke hvorfor Unnskyld, jeg trodde først det bare var lillefingeren. Trekker tilbake mitt første innlegg ❤️ Anonymkode: e55e8...544 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Ser ut som vitaminmangel. Anonymkode: 08a14...5ee
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som vitaminmangel. Anonymkode: 08a14...5ee Men det er ikke vitaminmangel, som jeg skrev først så er alle mine verdier bra. Har tatt prøver flere ganger. Ikke har jeg sopp heller. Jeg har lavt stoffskifte, vet ikke om det kan påvirke negler noe særlig? Ift medisinering (Levaxin). Men neglene mine ble sånn etter sist jeg hadde satt på negler, de ble helt ødelagt etter det. Mulig mange syns det er en bagatell, men jeg har faktisk opplevd at folk kommenterer hvor stygge negler jeg har Det er ikke noe gøy En gang jeg var på date sa en mann til meg: er det ikke meningen at dere damer skal ta vare på neglene deres? hvorfor har du da så stygge negler? Anonymkode: 88262...501
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Jeg vil anbefale deg å prøve denne negleoljen. Jeg har god erfaring med den, men skulle den ikke virke har du ikke kastet bort mye penger. Anonymkode: 9d02c...c8f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 Ser ut til neglene dine har løsnet fra neglesengen. Enten pga sykdom eller mekanisk stress av løsneglene som du fikk satt på. Om det ikke er pga sykdom fks neglsopp, så vil de vokse ut som normalt igjen. Ha heller en lys neglelakk over til de blir normale. Anonymkode: d0766...404 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 Dette kan se ut til å være psoriasis under neglen. Vet om flere som har fått dette etter koronavaksine. Anonymkode: e8003...134
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Skrevet 28. mai 2022 Pappa har sånn, han har psoriasis som blusser opp på våren og sommeren. Anonymkode: 0e79e...765 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå