AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #21 Skrevet 28. mai 2022 Er 54 år og har nå begynt og kjenner at jeg er veldig redd for å bli eldre. Da jeg var rundt 50 ble jeg ufør og mistet kontakten med arbeidslivet og gikk dramatisk økonomisk. Mistet mye av det sosiale nettverket. Er livredd for å miste mannen min eller at han skal bli alvorlig syk. Er helt hjelpesløs uten han. Han er 6 år eldre enn meg. Håper bare inderlig jeg dør før han. Ungene er i begynnelsen av 20-åra og studerer i 100 mil unna. Nå har de funnet kjærligheten der og sagt at de ønsker å bli boende der nede. Det betyr i praksis at jeg vil treffe dem (og evt barnebarn) svært skjelden. Jeg blir syk av tanken. Det er uutholdelig. Foreldrene mine er over 80 og kan gå bort når som helst. Kjenner ingen glede i hverdagen, kun redsel for å bli alene. Har angst og depresjon og ser ingen lyspunkt fremover. Anonymkode: 5f3e7...5d1 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #22 Skrevet 28. mai 2022 Er det sånn det føles å bli eldre? Da orker ikke jeg det her Anonymkode: 40b0b...e91 3
Gjest Anonymdame@ Skrevet 28. mai 2022 #23 Skrevet 28. mai 2022 Jeg er 38 om to måneder og føler ikke frykt for å bli eldre. Er skilt, har to barn 50% og har møtt en mann som jeg tror blir kjæresten min. Jobber fulltid og ser lyst på livet.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #24 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er 54 år og har nå begynt og kjenner at jeg er veldig redd for å bli eldre. Da jeg var rundt 50 ble jeg ufør og mistet kontakten med arbeidslivet og gikk dramatisk økonomisk. Mistet mye av det sosiale nettverket. Er livredd for å miste mannen min eller at han skal bli alvorlig syk. Er helt hjelpesløs uten han. Han er 6 år eldre enn meg. Håper bare inderlig jeg dør før han. Ungene er i begynnelsen av 20-åra og studerer i 100 mil unna. Nå har de funnet kjærligheten der og sagt at de ønsker å bli boende der nede. Det betyr i praksis at jeg vil treffe dem (og evt barnebarn) svært skjelden. Jeg blir syk av tanken. Det er uutholdelig. Foreldrene mine er over 80 og kan gå bort når som helst. Kjenner ingen glede i hverdagen, kun redsel for å bli alene. Har angst og depresjon og ser ingen lyspunkt fremover. Anonymkode: 5f3e7...5d1 Jeg begynte også kjenne på det å bli eldre plutselig kom veldig raskt da helsen sviktet. Kollapset i fjor sommer og har ikke vært på jobb siden. Greier heller ikke leve normalt, pleide å være fysisk aktiv men nå blir jeg dårlig av det. Veldig redd for hvordan fremtiden blir. Anonymkode: 5726b...932 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #25 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg begynte også kjenne på det å bli eldre plutselig kom veldig raskt da helsen sviktet. Kollapset i fjor sommer og har ikke vært på jobb siden. Greier heller ikke leve normalt, pleide å være fysisk aktiv men nå blir jeg dårlig av det. Veldig redd for hvordan fremtiden blir. Anonymkode: 5726b...932 ❤️ Hvor gammel er du? Anonymkode: 5f3e7...5d1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #26 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ❤️ Hvor gammel er du? Anonymkode: 5f3e7...5d1 Er 46 så skulle egentlig hatt mange gode år igjen. Anonymkode: 5726b...932
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå