AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Flere her som er husredde? Hva gjør deg redd? Og hva gjør du med det? Jeg har blitt så husredd, kjenner det hver gang noen går i trappa og er reddere for hvert trinn personen kommer nærmere. Bor i blokk. Vet ikke hvordan det hadde vært for meg å bo i hus eller på bakkeplan men har ikke vært redd når jeg har sovet på hytte. Det er bare trinnene i trappa som er skummelt. Kan det skyldes noe eller bare tilfeldig at jeg har fått det for meg?🙈 Anonymkode: 878f0...35f
boblevann Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Jeg er hysterisk husredd. Aldri opplevd noe fælt, bare alltid vært redd for å være alene hjemme 😛 Bodde en stund i blokk, så i rekkehus. Det var bedre synes jeg, da hadde jeg naboer å skylde rare lyder osv på. Bor i enebolig nå, og det er LITE kult om kveldene når samboer er på jobb 😅 Gi meg litt vind eller noe i tillegg da, så sitter jeg under dyna å gjemmer meg. Føler meg utrolig barnslig, men kan ikke noe for det. Husker det var helt likt da jeg var barn. Forskjellen er bare at som barn var jeg redd spøkelser, nå er jeg redd seriemordere osv 🙊 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Jeg bor i blokk og er ikke husredd hjemme, men på hytta lå jeg stiv av skrekk når jeg skulle sove når jeg var der alene. Det endte med at jeg solgte hytta. Anonymkode: 96314...911
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå