AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Jeg matchet med en kjekk mann på tinder for en uke siden, og han bor rett nedi gata fra meg. Han starter med å si at det var hyggelig med match, og vel, han har tinder gold ( han fikk beskjed om at jeg hadde sveipet høyre ) På profilen min har står det hvilket stjernetegn jeg er, og det setter han i gang å hakke på, det er så teit når folk tror på det, så det måtte han bare si at han lurte på om jeg trodde på sånt. Jeg synes det var litt morsomt, tenkte ikke over at jeg hadde det på profilen min, og sa at alle har jo det, men leser ikke horoskop altså, men jeg innser jo at dette ikke er mannen for meg, som sender meg melding bare for å erte, ikke fordi han liker meg. Og jeg sa at jeg var ganske overrasket over at en mann som jobber med barn sender slike meldinger til folk. Jeg husker ikke alt han sa, men det var stadig noe erting, og så satte jeg i gang med å erte tilbake. Da reagerte han, og sa han var på vakt når det gjelder "dårlig kommunikasjon", for det hadde visst ødelagt for han og eksen. Han sa hadde også en greie hvor han elsket å erte andre, og bare måtte fortsette om han merket at de tok seg nær av det. Så sier jeg at dette her er jo ikke match. Om han liker å erte, så vil han vel uansett ha en dame som liker å erte tilbake. Hvem vil vel være den eneste i et forhold som erter? Og man vil vel behandle andre, som man ønsker å bli behandlet. Ingen kommentar på det, det hadde han visst ikke tenkt på. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg diskuterte og kranglet så mye med et menneske, og ble så irritert. Han ble jo åpenbart irritert over meg og, siden jeg tok igjen med samme mynt og hadde så "dårlig kommunikasjon" Vi fortsetter sånn frem og tilbake med fornærmelser frem til han valgte å ta bort matchen. Jeg bare tenker på den stakkars eksen hans som fikk barn med den kranglefanten der. Anonymkode: 5b200...e54 1
exictence Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Kanskje har jeg vært heldig. Har bare hatt fine opplevelser med de jeg har truffet. Selv om jeg ikke har funnet kjæreste. Skulle kanskje ikke svart her, jeg da.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Husker ingen spesifikke.. hehe. TS, den mannen høres ikke helt frisk ut.. Anonymkode: 2ae2f...bcd
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Har bare de vanlige, kjedelige historiene om jenter som ghoster eller hele tiden utsetter avtaler om å møtes. Anonymkode: ba65c...464 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå