Gå til innhold

Hjelper ull/varme for leddgikt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å overraske noen med leddgikt med hjemmestrikkede pulsvarmere.

Lindrer ull/varme om en har leddgikt i hendene?

Pulsvarmere strikker jeg uansett, en smågave jeg ofte gir. Men om det kan lindre plagene litt med ull/varme, så spanderer jeg på det fineste (og dyreste) garnet jeg har liggende angora/Kashmir/alpakka/el.l

Anonymkode: 53230...301

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pulsvarmere strikker jeg uansett, en smågave jeg ofte gir. Men om det kan lindre plagene litt med ull/varme, så spanderer jeg på det fineste (og dyreste) garnet jeg har liggende angora/Kashmir/alpakka/el.l

Jeg har ikke leddgikt, men en annen leddsykdom og for meg er ull alfa omega! Ull holder en varm, og varme er godt for vonde og stive ledd. Vil tro det gjelder for de med gikt også. 

Anonymkode: 7e2bb...3cc

• Nyttig 1
Skrevet

😁antagelig. Varmt klima og sol hjelper iallfall.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har en annen leddsykdom, og ull er mykt og varmt og helt gull for meg! Bruker slike pulsvarmere ofte. Er mye ute på jobb, og da har jeg ull (og pulsvarmere;)) selv på sommeren!😃

Tanken er god uansett om det ikke direkte hjelper på smerter for personen som får❤️

Anonymkode: 46d9d...16f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine tilbakemeldinger :) da blir det nok å spandere på litt ekstra godt garn på disse.

Vet hun liker å pusle ute i hagen, så forhåpentligvis kan det bli litt lettere å holde på.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...