Gå til innhold

Noen massører her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å skrive en liten novelle, og den handler blant annet om massasje. Jeg ønsker gjerne at min beskrivelse av massasjen skal være så korrekt som mulig. 

Kan noen som kan dette beskrive hvordan du utfører en massasje? Hvor begynner du? Hvor lenge masserer du en eller flere muskler før du går videre? Hvilken rekkefølge? Begynner du på skuldrene? Korsryggen?

Blir veldig glad om du kan hjelpe meg :) 

Anonymkode: badcb...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg holder på å skrive en liten novelle, og den handler blant annet om massasje. Jeg ønsker gjerne at min beskrivelse av massasjen skal være så korrekt som mulig. 

Kan noen som kan dette beskrive hvordan du utfører en massasje? Hvor begynner du? Hvor lenge masserer du en eller flere muskler før du går videre? Hvilken rekkefølge? Begynner du på skuldrene? Korsryggen?

Blir veldig glad om du kan hjelpe meg :) 

Jeg driver ikke med vanlig massasje, men gravidmassasje. Jeg regner med at det allikevel er ganske likt med annen massasje. Jeg begynner med hode, ansikt, nakke, skuldre, bryst. Så armer og så rygg og mage, og bena til slutt. Ellers finnes det bøker om massasje, der det står hvordan man kan utføre massasje, og i hvilken rekkefølge. Bøkene finnes på biblioteket f.eks. hvis du ikke vil kjøpe boka. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Skal se om jeg finner noen bøker. Var ikke så lett å finne detaljert beskrivelse av massasje på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...