Pimbila Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 (endret) Hva skal du gi til din far, eller barnet ditt gi din mann? Trenger tips Ps: Jeg trenger ikke vite at dere ikke skal gi noe Endret 9. november 2005 av Pimbila
Gjest baby-E Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 til pappa har jeg kjøpt sokker og en boxer, av den enkle grunnen at han trengte det (pratet med stemor) og at det er lett å sende i posten..
Gjest baby-E Skrevet 9. november 2005 #7 Skrevet 9. november 2005 Skylder meg en cola ← men jeg var ute før deg da...
Gjest Qlio Skrevet 9. november 2005 #9 Skrevet 9. november 2005 T-skjorte og tarantell, frokost på senga.
Gjest HB Skrevet 10. november 2005 #10 Skrevet 10. november 2005 Mannen min skal få ei kokebok (så sant den ikke er kjøpt inn av andre som julegave). I fjor fikk han skjorte og sokker som det sto "Verdens beste pappa" på. (Første året som far). Min far får klare seg med den bursdagsgaven han får neste helg. Den ble litt dyrere enn planlagt. Men svigerfar får få ei vinflaske eller en blomst siden vi skal på besøk dit i helgen. Hilsen Lille meg
Lula Skrevet 10. november 2005 #11 Skrevet 10. november 2005 (endret) Vi har ikke sånn veldig tradisjon for farsdag i våre familier, men en liten oppmerksomhet synes jeg at mannen min kan få. Det er jo tross alt hans første farsdag Så fra lillegutt får han: Et fint kort som jeg har laget. Har laget i PhotoShop av et bilde av mannen og lillegutt. Har lagt på en fin ramme + koselig tekst og litt annet stæsj. Jeg skal skrive inni og småen skal "signere" I tillegg skal han få litt god sjokolade. Mannen min elsker nemlig mørk sjokolade. Synes dette holder i massevis. Føler ikke at jeg trenger å kjøpe noen "skikkelig" gave. En liten oppmerksomhet synes jeg er nok. Endret 10. november 2005 av Lula
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #12 Skrevet 10. november 2005 Pondus bok nummer 5. Mayamor ikke innlogget
Gjest MrsL Skrevet 10. november 2005 #13 Skrevet 10. november 2005 Som alltid: Blomster med ett kort til
Gjest Lilleulv Skrevet 10. november 2005 #14 Skrevet 10. november 2005 Sudoku-bok ← Dæven steike, det var en kjempeidé!!!
momo Skrevet 10. november 2005 #15 Skrevet 10. november 2005 Mannen min har bursdag på lørdag så de 2 dagene går vel litt i hverandre. Og minn gave til mannen er en hotelltur til Oslo, han og meg og ut og kose oss med god mat og drikke og se på Hurra for Andersen. Jeg og dattra våres skal bake muffins til pappa, også tror jeg vi skal ut og kjøpe en liten gave, men vet ikke hva. Så skal følge med her for tips.
Ottine Skrevet 10. november 2005 #16 Skrevet 10. november 2005 Her blir det Flax julekalender til både far her i huset og til min far/svigerfar. Det blir kaffe på senga om morgenen, og så blir det kake og kaffe på far/bestefar senere på dagen. Kjøper vel inn noe ekstra godt til middag også
Leanne Skrevet 10. november 2005 #17 Skrevet 10. november 2005 Har ikke noen kontakt med min far så han får ingenting... Til svigerfar blir det vel en flaske vin eller konfekt... Min mann skal bli skjemt bort i år, for det er hans første far dag Så jeg har booket en rygg massasje på et spa senter for han sliter en del med ryggen og håper han setter pris på dette, jeg og lille Leanne skal være med og bade litt i bassenget i mellom tiden. Etter spa opplevelsen skal vi ut og spise en bedre middag.. Jeg synes det er koselig med slike dager, så får man virkelig tid til å sette pris på hverandre i en eller travel hverdag
kallamilla Skrevet 10. november 2005 #18 Skrevet 10. november 2005 Her blir det Flax julekalender til både far her i huset og til min far/svigerfar. Dette var jo en kjempeide!! Vet du hva flax kalenderene koster?
Ottine Skrevet 10. november 2005 #19 Skrevet 10. november 2005 Nei, jeg har ikke undersøkt det ennå... Men jeg regner med det blir innkjøp i morgen - så da kan jeg komme tilbake til det!
Gjest Miloine Skrevet 10. november 2005 #20 Skrevet 10. november 2005 Faren min skal få noe kjedelig som slips, men han ønsker seg et svart og hvitt silkeslips - så da får han det! Faren til mitt barn skal få en pose med moccabønner. Forslaget er fra min sønn på 14 år - faren hans hater nemlig moccabønner! Det ligger vel i kortene at far ikke er noen god far!!! DESVERRE! men det hører ikke hjemme her da! Kjærstepusen min, og som da er stefaren til sønnen min, skal få en el gitar - jeg har spart lenge altså, en gitar han har "sikla" på leeeenge! Vi gleder oss til å gi den til han.....veldig Hurra for alle flotte fedre og stefedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå