Gå til innhold

været på tenerife i desember??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal til tenerife fra 1 til 15 desember. :briller:

Er det noen som vet hva jeg kan forvente meg mht været?

Er det VARMT, sol og sommer, eller er det mere utrygt??

Vil bli BRUUUN :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på Tenerife en gang i desember, og har vært på Lanzarote 3 ganger. Litt hipp som happ med været der. Har hatt veldig mye bra vær, men du bør ta med deg en tykk genser/jakke hvis du skal være ute på kvelden. Kan være litt kjølig. Ta også med solkrem og silbriller, for sjansen for sol og varmt vær er absolutt tilstede.

Var også en del vind da vi var på Tenerife, og det medførte svært høye bølger sånn at vi ikke kunne svømme, bare vasse.

Kanariøyene har det varmeste og mest stabile været i Europa om vinteren, men man er aldri garantert super-vær, så det er greit å helgardere seg med varme klær og bikini.

GOD TUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd på Tenerife en vinter - det er en god sommer der nede. Ikke stekende hett for det er alltid en vind, men absolutt stedet å reise en vinter. Kanariøyene er da også nordmenns fremste reisemål om vinteren. Ikke uten grunn.

Benytt anledningen til å utforske øya litt, ikke bare ligg og sol deg. Det er en vakker øy som går de fleste hus forbi. Sanat Cruz er hovedstaden - en veldig trivelig by. Beøsk Mercedes-skogen nord på øya - kos deg og ha en god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...