AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Filmet meg selv på trening i dag for å se om jeg hadde teknikken på plass… eneste jeg klarte se på var hvor stygg jeg er. Jeg er 36 år, singel..som jeg har vert så lenge jeg kan huske…jeg prøver å trene ofte for å holde meg i form og for at jeg vet det er bra for psyken min. Jeg ble tydligvis født med dårlig selvtillit og lavt selvbilde… ble mobbet på ungdomskolen..de var tydligvis enige med meg om at jeg såg rar ut,,,jeg skulle ønske jeg hadde et «søtt» ansikt, liten søt nese og rette proposjoner…jeg føler meg håpløs, alene og verdiløs…akkurat i kveld har jeg ikke lyst å leve lenger..føler meg ensom, mislykket, alene og stygg i denne store verden… alle vennene jeg hadde tidligere har fått sin egne familier og har ikke tid til meg lenger…det var ikke slik jeg hadde sett for meg at livet skulle bli… ny helligdag i morgen.. jeg hater helligdager, da skal alle kose seg med familiene sine…da blir mine følelser bare enda mer forsterket, enda mer alene..,prøver å riste meg i nakken for å be meg selv ta meg i sammen.., men ender opp her med desse tankene om igjen og om igjen…usikker på hva jeg vil med dette innlegget.,,trengte gjerne bare å lufte tankene litt😔god natt Anonymkode: 7418c...dab 1
girlie93993 Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Å kjære deg, dette høres ikke bra ut. Det burde du få hjelp med ❤️ Du kan tenke på at du er selv vant til hvordan du ser ut, så du er jo ikke noe spesiell for deg - men andre som ikke er vant til deg og ditt utseende kan synes at du er vanvittig vakker, og skulle ønske at de f.eks kunne hatt samme type nese eller øyne som deg, etc etc.. Skal love deg at det er alltid minst en person som er misunnelig på hvordan noen andre ser ut da vi alle har ulike idealer på hva som er fint og ikke. Jeg skjønner at du åpenbart sliter mtp at du ble mobbet, dette påvirker deg jo selvsagt i ettertid også. Jeg ville prøvd å ta kontakt med noen, kanskje en psykolog for å jobbe med dette. Hva får deg til å føle deg bra? kanskje du kan føle deg litt finere ved å freshe deg opp med f.eks nylakkerte negler, fargede bryn og vipper, nye klær? Det er jo selvsagt innenifra det må jobbes med, men dette kan selvfølgelig hjelpe på. Ellers ville jeg anbefalt å prøve å komme deg ut litt. Om du føler deg ensom fordi dine venner har kommet til et tidspunkt i livet hvor de har mann og barn mens du sitter alene, kanskje du skulle prøvd å finne deg noen å date? Om du har lyst på giftemål og barn eller bare noen å tilbringe tid med. Også er det massevis av damer som også er single og barnløse som godt kunne tenkt seg å finne på noe med deg, 100%! Ville anbefalt deg å melde deg inn i grupper på facebook, f.eks HEY GIRL! Der er det damer i alle aldre, har selv fått et par venninner derfra Det Er verdt et forsøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå