Gå til innhold

Blir dere damer imponert over vi menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 11.54):

Det er like skummelt for en dame å be en mann ut.. Blir du imponert over henne da?

Anonymkode: 30354...ab2

Ja, selvfølgelig. Man gjør seg sårbar.

-ts

AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 12.00):

Vel, det kommer an på … . At en mann jeg er interessert i, våger å ta initiativ, synes jeg er en fin ting, selv om «imponert» neppe er det rette ordet for hva jeg føler. Menn som tar initiativ i øst og vest, og rett som det er blir avvist, tenker jeg bare mangler intelligens, sosiale antenner eller forståelse for mellommenneskelig finmekanikk.

Anonymkode: 35113...3f3

Jeg forstår. Jeg tenker likevel at en mann som ikke tar initiativ gjør det vanskelig for seg selv. Vi menn må ta insj for å ha størst mulig sjanse, om det så betyr å ta initiativ i øst og vest. Så må vi samtidig regne med å bli avvist mange ganger før det går bra til slutt.

-ts

Anonymkode: a2cd3...c15

Gjest Ghostface
Skrevet

Ingenting imponerer meg. Så det så. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 23.42):

...når dere damer får en slik forespørsel om en tur, kaffe, etc., reflekterer dere noen gang over at mannen faktisk er modig som tør å sende en slik melding/forespørsel? Eller er det generelt veldig forventa at mannen skal gjøre det?  

Anonymkode: a2cd3...c15

Tja. Det er jo modig å ta et initiativ. Men jeg forholder meg jo mest til om dette er noe jeg vil selv. Er ikke "imponert" over det, nei. 

Anonymkode: 3ad27...2a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kun imponert av menn når de viser omsorg, for det skjer omtrent ikke. 

Anonymkode: 7ebf3...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/26/2022 at 11:54 AM, AnonymBruker said:

Det er like skummelt for en dame å be en mann ut.. Blir du imponert over henne da?

Anonymkode: 30354...ab2

Det er da ikke det samme. For det første er det mye mer sannsynlig at en mann takker ja, for det andre risikerer ikke en kvinne at reaksjonen blir sinne, irritasjon eller fornærmelse, eller at folk synes hun er creepy og innpåsliten

Anonymkode: 9c93b...9b4

Skrevet

blir ikke imponert akuratt, men er positivt med en som tør å ta initiativ og ikke er for redd for at han skuffe irl til å vise seg. 

Det jeg blir imponert av derimot, er en mann som tør å bestemme hvor og når, ihvertfall komme med forslag og ikke bare « opp til deg 😊 du bestemmer» … det er litt turn off for meg.. og dessverre altfor mange menn som synes det er digg å slippe ansvar og pakker det inn som høflighet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

...for det andre risikerer ikke en kvinne at reaksjonen blir sinne, irritasjon eller fornærmelse

Anonymkode: 9c93b...9b4

Det risikerer hun derimot hver gang hun takker pent nei

Anonymkode: 3ad27...2a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir kun imponert av menn når de viser omsorg, for det skjer omtrent ikke. 

Anonymkode: 7ebf3...e9a

Jeg har en sånn mann. Men det tok omtrent to år fra vi ble kjent (og jeg ble forelsket) til han kysset meg på munnen. To uker etter at jeg kysset ham på munnen. 

Ha troen, og tålmodigheten, med de fine mennene som trenger tid. Omsorgen var til stede fra dag en. 

Anonymkode: 2a65c...f94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men det er faktisk ikke imponerende at man tør å spørre om det. Jeg kunne ha gjort det selv, og sannheten er at mange ikke legger så mye i det, og da er det heller ikke så sykt skummelt, så nei. 

Anonymkode: 26e43...b8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...