AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Del Skrevet 25. mai 2022 Var utrolig fornøyd med min ankersbluse i sunday! Godt garn å strikke med, lett men god genser for de små. MEN den nupper helt ekstremt!!! Kun etter noen timers bruk var den full av nupper. Strikket genseren til min 8mnd datter. Hun har også sugglet en del på den, og den ser nesten tovet ut i halsen. Er genseren ødlagt? Ser ikke så fint ut? Vil det forsvinne? Prøvde å vaske den, men ser ikke ut som at det hjalp..😟 Anonymkode: ea46c...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 27. mai 2022 #2 Del Skrevet 27. mai 2022 Nupping er veldig individuelt. Selv har jeg god erfaring med at sundaygarnet ikke nupper. Genseren er nok blitt tovet i området der datteren din sikler. Garnet er ikke superwash-behandlet og kan dermed bli tovet. Genseren er ikke ødelagt. Kjøp deg en nuppefjerner og fjern nuppene. Syns du genseren ikke er fin der hun har siklet så kan du ta på henne en siklesmekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå