AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Hver gang jeg hoster så tisser jeg å meg. Har hostermt i 1 uke nå. Har vasket mye klær 🙈 Bør jeg dra til fastlegen? Hva kan han gjøre med det? Anonymkode: 398a6...78c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Ja, du bør dra til fastlegen. Plages man av noe går man til fastlegen. Hva legen kan gjøre med det kommer an på årsak. Som typisk er svak bekkenmusklatur, senskader etter fødsel eller skader på «anlegget» man tisser med. (Blære, urinrør, etc etc) Anonymkode: dfb7a...765 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Hvor gammel er du, og har du født barn? Urinlekkasjer er veldig vanlig for voksne damer (kan starte alt i 30-årene) uavhengig av barnefødsler, men kan skje tidligere om man har født. Skyldes uansett svak bekkenbunn, om man ikke er flink å trene denne. Men ja, du bør selvsagt gå til legen først og få avklart at det ikke skyldes noe annet. Anonymkode: 8dd77...56a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Nå vet vi ikke din alder eller om du har født barn, men om du har hosta mye og lenge så er det vel magemuskulaturen din og det som har fått kjørt seg. Det vil gå tilbake til normalen etterhvert vil jeg tro. Vil anbefale deg å ta kontakt med legen ang den hosten hvis den ikke gir seg snart Anonymkode: 7d6dc...7c5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå