Leanne Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Jeg søkte på jobb hos popin for en ukes tid siden og i går ringte de og ba meg på intervju Så nå skal jeg på jobbintervju i morgen... er kjempe nervøs, dette er mitt andre jobbintervju sist gang var for 4år siden..... Hva slags spørsmål kan jeg regne med å få??? Kan jeg forberede meg på noe vis??
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Søk på aetat og google på "jobbintervju" så kommer det frem masse. Der finnes også typiske spørsmål som du kan regne med. Utenom dette er det jo alltid lurt å tenke gjennom hvorfor du ønsker denne jobben og hvordan du kan gjøre en god jobb osv. Prøv å få frem det positive med deg uten å skryte for mye. Men husk alltid å være deg selv. Er du annerledes på jobbintervjuet enn det du er i virkeligheten vil de jo alltid finne ut hvem du virkelig er Du må ha masse lykke til!
Cupcake Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 (endret) Pop-in er visst veldig opptatt av mersalg, og å prakke på kundene så mye som mulig. De har visst egne kurs for det, så det er kanskje noe du kan nevne, at du er opptatt av at du skal hjelpe kunden så mye som mulig med å finne tilbehør til klær de kjøper (selv om de kanskje ikke trenger det). Du burde også gå inn på nettsidene deres, og lese om bedriften -> http://www.popin.no/?aid=9064557 Lykke til på intervjuet! Endret 9. november 2005 av Cupcake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå