Gå til innhold

Strekkmerker.... :(


NinaMG

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som er plaget med strekkmerker etter fødsel? Jeg har strekkmerker på kryss og tvers over hele magen, og dette er nope som plager meg utrolig mye. Gubben får ikke ta på magen min engang, og til tider så er strekkmerkene mine eneste jeg snakker om. Har også fått kommentarer av både kjente og ukjente om magen min som "å stakkars deg, hvor stygg mage du har fått" IKKE noe koselig å høre... blir vertfall ikke så jeg godtar magen min som den er!! Har tatt kontakt med lege og trygdekontor for å høre om jeg kunne få dekt en slik operasjon for å få dratt ned huden slik at strekkmerkene blir tatt bort, men der fikk jeg blankt NEI. Måtte være en annen grunn til årsken til strekkmerken enn et svangerskap sa legen. Men det som irriterer meg er at jeg vet av ei som fikk dekt en slik operasjon av trygdekontoret pga psykiske plager.... Riktig nok en tufs av en lege jeg gikk til. (syns nå jeg da) Skal ta en brystreduksjon, og da sa han tufse legen at jeg var så overvektig at jeg måtte slanke meg før jeg fikk en slik operasjon.. Nå er ikke jeg supertynn, men jeg er 180cm på strømplesten, og ca 80kg tung...... litt blubb er jeg kanskje på magen, men ellers er jeg faktisk ganske så slank. Har vært til flere leger i ettertid, og de sier at BMI'en min er perfekt, og at den "høye" vekten min kommer av kraftig benbyggning.... Nåja, blir ikke noe brystreduksjon på meg før jeg har tatt av vertfall 10kg!! sa legen. FJOTTEMIKKEL!!! Er det noe rart at det er folk med komplekser og spiseforstyrrelser? Jeg knakk sammen etter at jeg gikk ut av kontoret hans, men i ettertid fnyser jeg av hans kommentar om kroppen min. Da får jeg bare beholde puppene mine en stund til, for jeg liker å ha litt kjøtt på kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heia....har samme problem sjølv...heilt grusomt er de!!

Las om noken som hadde fått fiksa de med laser hos hudpleier,var ca 3000 kr......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...