Gå til innhold

Biler uten farge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi ser oss om etter ny bil, minimum 420 km rekkevidde. Men...guri...så mange som kun har så triste alternativer:

IMG_20220525_185203.thumb.jpg.821b07bc9837c8e56de817bcfcfe5a85.jpg

Hva i alle dager er dette her for noe? Det må da gå an å få noen litt fræsje, helt grunnleggende enkle farger?

Anonymkode: 0412f...aa9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er visst fargeløse som er mest populære og har størst verdi i bruktmarkedet, men vil du tenke sikkerhet, så er biler i freshe farger mer synlige.

Anonymkode: 789d7...789

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker litt farge jeg åså! Men det er deilig å være litt anonym, jeg ville valgt en grå bil uansett 😄 Men jeg blir glad når jeg ser andre med fargerike biler da. Tror det er vanskeligere å selge dem videre som ab over meg nevner :) 

Anonymkode: f2bc9...d5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske dust å bitche over at det kun finnes svart, hvit og grå når rødt er en standard farge

Eller bommet jeg på modell og utvalg?

Jepp, jeg bommet på modell. P7 har rødt som alternativ, det hadde ikke P5. Jaja, med sååå smale dekk er antagelig prisen lav i forhold til andre modeller, så d kan man foliere i valgfri farge... Sto ikke pris inne på hjemmesiden til xpeng

Screenshot_2022-05-25-23-52-43-72_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Endret av newman01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi ser oss om etter ny bil, minimum 420 km rekkevidde. Men...guri...så mange som kun har så triste alternativer:

IMG_20220525_185203.thumb.jpg.821b07bc9837c8e56de817bcfcfe5a85.jpg

Hva i alle dager er dette her for noe? Det må da gå an å få noen litt fræsje, helt grunnleggende enkle farger?

Anonymkode: 0412f...aa9

Hva er prisen på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...