Gå til innhold

fitte lukter så ekkelt!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
lukkkd skrev (48 minutter siden):

hvorfor lukter fitte så vondt? har aldri sett en kuk lukte vondt som fitte

Det er bare å holde seg unna de som er redd for såpe.

Anonymkode: ad44a...842

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forsåvidt enig i at fitte kan lukte helt absurd forferdelig. Det er imidlertid i spesielle situasjoner og ved spesielle tilstander, der det første kan vaskes bort, og det andre trenger behandling. Utover det lukter et rent og friskt kvinnelig underliv ganske likt mannens kjønn egentlig. Det lukter kjønnslukt, som hos menn. 

Mulig noen synes det er forferdelig ekkelt, men de fleste synes nok det er både en naturlig lukt, og en ganske sexy lukt. 

Dog glemmer jeg aldri lukta da tre jenter hadde mensen på telttur med begrensede vaskemuligheter, og så ufattelig kaldt og dårlig vær at det ble så som så med de mulighetene som var også. Jeg tror ingen av oss har glemt å ta med våtservietter på tur etter det. 😆 Påstanden i hi skal derfor ikke få bare motstand fra min side, men som bifil kvinne, som har stukket nesa tett på både kvinner og menn, så er det ikke kvinner jeg har rykket tilbake fra og sendt i dusjen. De opplevelser er det utelukkende menn som har stått for. 🤢

• Liker 17
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Like morsomt hver gang slumrotter gir uttrykk for sin for fortvilelse her inne på seksualforumet på kg. Med litt teft og finesse så unngås slike problemer. I min verden har fitta en uimotståelig erotisk duft. Aldri noen sinne opplevd frastøtende dufter fra kvinner, kun intens hypnotisk tiltrekning. Jeg assosierer fitta med en duft av milde høstkvelder blandet med kaprifol. Sikkert fordi fitta får meg til å tenke på noe fruktbart i etterblomstring, og modne kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt uenig.

Du kan bade og bruke mye såpe hver dag.

Er faktisk ett av de stedene man SKAL vaske med såpe.

Nei, det er det ikke. 

Men for all del, gjør hva du vil med ditt eget underliv. Jeg bryr meg ikke.

Anonymkode: 708ba...301

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, det skal man og det kan man fint gjøre. Jeg bruker såpe hver gang, men en mild en, og jeg skyller alltid nøye med dusjen etterpå og får vekk all såpen. Aldri gitt meg noen problemer eller plager, blir bare rent og pent.

Det finnes også milde intimsåper for de som er "redd for vanlig dusjsåpe" i underlivet.

Uten noen form for såpe lukter det av underlivet. Kun vann fjerner ikke alt. Tanken på å bare bruke vann når man har mensen... 🤢

Anonymkode: e5d5a...6a5

Når man er uenig med forskning og fakta er man ikke uenig, man tar feil...

Anonymkode: 999f0...f56

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Paramount said:

Like morsomt hver gang slumrotter gir uttrykk for sin for fortvilelse her inne på seksualforumet på kg. Med litt teft og finesse så unngås slike problemer. I min verden har fitta en uimotståelig erotisk duft. Aldri noen sinne opplevd frastøtende dufter fra kvinner, kun intens hypnotisk tiltrekning. Jeg assosierer fitta med en duft av milde høstkvelder blandet med kaprifol. Sikkert fordi fitta får meg til å tenke på noe fruktbart i etterblomstring, og modne kvinner.

Jeg nølte med å komme med noe ektefølt og begeistret i denne tråden preget av troll, uvitenhet og tåpelige teorier. Men er mann og som deg helt fortapt og hypnotisert i nærvær av kvinnekjønnets duft - helt siden det aller første møtet for mange år siden.

Fra naturens side - og dette er det forsket på - er duften og dens komponenter tilsynelatende skapt for å virke seksuelt stimulerende på mannens hjerne. I hvert fall min. Fremfor alt gjennom feromoner og kopuliner som dannes i vagina. Forskning kan tyde på at noen av disse komponentene virker biokjemisk på produksjonen av testosteron og mannens seksuelle opphisselse.

https://www.researchgate.net/figure/Copulins-Copulins-are-chemicals-secreted-by-a-females-vagina-Chemically-copulins-are_fig5_259173487

Jeg kan jo bare spekulere på hvorfor min lyst og potens er helt ellevill i min alder av snart 50, og vet ikke noe om mitt testosteron, men jeg sørger for rikelig påfyll av den magiske duften flere ganger i uken og den virker på meg så jeg ofte føler det fysisk som en mild rus i hodet. Faktisk!

Betviler kanskje at kvinner er skrudd sammen for å kunne tenne like voldsomt på duften som er deres egen, men var glad for å se at også Trolltunge kunne omtale duften som sexy. Jeg undervurderer aldri virkningen den har på meg og gleder meg alltid til å møte den igjen.

Jeg har innvendinger til påstandene om at mannens og kvinnens kjønnslukt er veldig like, jeg mener slett ikke det, men om sanseinntrykk vil det nok alltid være uenigheter.

Anonymkode: 07f54...a2f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når man lukter dårlig nedentil, så er det enten fra kjønnssykdommer, sopp eller pH ubalanse. 

Kjønnssykdommer vet vi hvordan man får. Sopp er det flere måter å få. PH ubalanse kan man få f.eks når man har sex eller når man vasker innenfor de ytre kjønnsleppene med såpe som ikke er beregnet til det. 

De eneste gangene jeg har hatt sopp eller pH ubalanse er når jeg har en partner/møtt en ons. Når jeg går ute. Sex, så får jeg det aldri. 

Og nei, jeg vasker ikke med såpe innenfor de ytre kjønnsleppene. Vagina er selvrensende. Det er ingen grunn til å vaske innenfor de ytre kjønnsleppene med såpe. Man skyller med vann. Såfremt man ikke har noe av det overnevnte, så vil man lukte frisk og smake godt etter å ha skylt med vann. 

Anonymkode: 32a9c...af7

• Liker 3
Skrevet

Som kvinne vil jeg ikke si underlivet mitt lukter vondt så lenge jeg har fått mulighet til å opprettholde vanlig personlig hygiene. Men har følt meg passe ekkel etter en langhelg til skogs hvor ikke alle doturer ble gjennomført med så mye som papir tilgjengelig f.eks...

Å si at det er ingen lukt av vagina så lenge den er ren er jeg heller ikke enig i. Det er definitivt en egen type lukt når man er opphisset og har sex, både fra mann og kvinne. Jeg må med hjerte på hånda si at jeg ikke synes det er noen god lukt. Ikke vond akkurat, men ikke den beste. Skulle gjerne vært foruten. På samme måte som jeg gjerne kunne vært foruten klammhet mellom bena, svette i knehasene, krampe i leggen som oppstår fra tid til annen, under sex. Mye med sex som er usexy, og sånn er det bare. Voksne mennesker takler det helt fint.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hm, spesiell påstand egentlig. Kanskje på tide å bytte omgangskrets/kategori av damer man drar med hjem? I tillegg er det muligens på tide med et snev av selvinnsikt, ev. i hvert fall innsikt i andres kuker.

Anonymkode: a214a...7a2

😂😂😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Helt uenig.

Du kan bade og bruke mye såpe hver dag.

Er faktisk ett av de stedene man SKAL vaske med såpe.

Herregud. Slutter aldri å overraske meg hvor lite oppegående enkelte folk er. Null allmennkunnskap... 

Anonymkode: 9b16a...114

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (4 timer siden):

Hvis man er tykk, dusjer og vasker seg skikkelig med såpe hver dag. Lukter man da? 🤔

Tynne jenter jeg har smakt på har smakt godt. Tykke har loen ganger stinket og smakt vondt, da lårene gnisser mot hverandre og kjønnsorganet ikke får luft. 

Anonymkode: 3f14c...e18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fitte stinker, sånn er det bare

Anonymkode: dfda0...d72

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg elsker lukten av mitt eget underliv 😌 Elskeren min liker den også, og liker å gå ned på meg. Er jo en grunn til at noen kjøper brukt undertøy for å sniffe på 😂 
Det vi kvinner skiller ut der nede er jo lukt som skal virke seksuelt opphissende. Hvis det har motsatt effekt, burde man nok dra til legen en tur eller endre på hygienen.

IKKE vask med såpe. «Det er derfor viktig at du ikke ødelegger denne naturlige floraen og tørker ut huden ved å vaske deg for mye med såpe. Ved å vaske deg ekstra godt for å bli kvitt vond lukt, kan du faktisk gjøre det verre ved at det skapes en ubalanse som gir vondt lukt.» https://sexogsamfunn.no/kropp/hygiene/

Anonymkode: ece7d...7b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skurer underlivet mitt med såpe(driter fullstendig i om at det kan gi sopp, har aldri fått sopp), så mitt underliv lukter blomster og kirsebær. Mannen synes også at det lukter ganske digg der nede. Hans kjønn derimot, lukter alltid ekkelt(det vil si vanlig kjønnslukt), uansett hvor mye han og jeg vasker og skrubber. 

Anonymkode: 2a332...6a6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
lukkkd skrev (5 timer siden):

hvorfor lukter fitte så vondt? har aldri sett en kuk lukte vondt som fitte

Date men then.

Anonymkode: 21fac...321

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo, det skal man og det kan man fint gjøre. Jeg bruker såpe hver gang, men en mild en, og jeg skyller alltid nøye med dusjen etterpå og får vekk all såpen. Aldri gitt meg noen problemer eller plager, blir bare rent og pent.

Det finnes også milde intimsåper for de som er "redd for vanlig dusjsåpe" i underlivet.

Uten noen form for såpe lukter det av underlivet. Kun vann fjerner ikke alt. Tanken på å bare bruke vann når man har mensen... 🤢

Anonymkode: e5d5a...6a5

Jeg har fra sikre kilder at underlivet mitt lukter bedre etter at jeg sluttet med dr Greve og bare brukte (masse) vann.,

Anonymkode: cd329...18c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lukter ikke om man er slank, og dusjer og vasker seg skikkelig med såpe hver dag.

Om man er slank, faktisk😂

Anonymkode: 2b989...f2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man er slank, faktisk😂

Feite jenter lukter. Vagina får ikke luft. Sånn helt seriøst

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du 14 år?

1: Man kaller ikke jenter «feite».
2: Kraftige jenter klarer å vaske seg Like godt som tynne jenter 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dårlig skjult fatshaming, dumme troll.  

Anonymkode: 07f54...a2f

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...