AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Ringte legekontoret indag og etterlyste svar på celleprøven jeg tok for noen uker siden. De bøker lenge med å finne noe svar, og sa til slutt at jeg er satt opp på time hos fastlege neste uke for oppfølging av prøven?? Jeg trodde jeg skulle dø, fikk panikk. hvorfor skal jeg på oppfølging av en prøve de ikke har fått resultat på? viste seg at det var en misforståelse. Jeg hadde ikke time neste uke. jeg har helseangst og tåler ikke slike ting. Fikk panikkangst og trodde jeg skulle kaste opp i tlf. Flere som sliter med helseangst og blir redd slike ting? Anonymkode: 248f4...bdd
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Hadde helseangst før, men fikk behandling og ble nesten helt kvitt det. Anbefales virkelig. Anonymkode: 2aa82...fc5 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har legeskrekk, så det er litt annerledes men jeg tar det opp fordi jeg fikk god hjelp for det. Tror katastrofe tenking og redd for den manglende kontrollen du har er til felles for disse to typene angst hos deg og meg da Anonymkode: 96d32...2b7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hadde helseangst før, men fikk behandling og ble nesten helt kvitt det. Anbefales virkelig. Anonymkode: 2aa82...fc5 Hvor og hvordan fikk du behandling? Har gått på DPS men det hjalp ikke, må vel til noen som kan å behandle helseangst? Anonymkode: 7bec2...3bc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor og hvordan fikk du behandling? Har gått på DPS men det hjalp ikke, må vel til noen som kan å behandle helseangst? Anonymkode: 7bec2...3bc Det lurer jeg også på. Evt noen tips Anonymkode: c075e...492
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 ^ Kognitiv terapi på DPS, samtaler med en lege. Anonymkode: 2aa82...fc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå