AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har lyst å få litt hjelp til å fikse håret før vår uformelle bryllupsfest i sommer, men jeg merker at 4000kr for brudestyling i timesvis høres litt voldsomt ut? Er det "lov" å bare bestille time til kort styling hos frisør selv om det er til bryllup eller er det ugreit? Jeg vet heller ikke hva jeg skal be frisøren om å gjøre. Jeg har ingen erfaring med hårstyling, og har langt, slett, naturlig nordisk hår som jeg enten har løst eller i en bustete dult til vanlig. Har prøvd å google og se på Pinterest men aner ikke om frisyrene jeg finner er gjennomførbart i mitt hår eller om de tar veldig lang tid. Jeg vil gjerne ha en fin flettekrans eller sommerlig løst oppsatt hår, hvor avansert er egentlig det? Har noen bilder av eksempler på hårfrisyrer som ikke tar lang tid eller er veldig avanserte? tusen takk for hjelp til en hårnewbie! 😬😬 (og før noen foreslår det - Jeg vil ikke spørre venninner om hårhjelp fordi jeg liker ikke å bli tatt på i håret, så vil enten gjøre selv eller hos en frisør) Anonymkode: 9c523...acb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Jeg ville tatt meg en tur til en frisør og hørt med dem, vist bilde av oppsettet og spurt ca hvilken pris det vil komme på. Er lov å høre litt rundt. Min erfaring er at type kjeder, som moderne design ofte er dyrere på slikt enn om man finner en selvstendig frisør. Anonymkode: a5b29...c3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå