AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 I dag fikk en en lite wakeup call. Jeg har lenge trodd jeg har vært kjekk. Hadde bra draget på damer når jeg var i 30-åra. Og har levd i en boble om at det fortsatt er slik når jeg nærmer meg 50. Kikket på yngre damer og trodd fordi de smiler tilbake fordi jeg er kjekk. I dag så jeg meg grundig i speilet og oppdaget at jeg er gammel og halvstygg. Skikkelig selvransakelse. Føles nesten som at livet er over. Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: 92279...249 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Det er hardt å innse at storhetstiden er forbi Jeg er kvinne da, men 31 og tjukk så det er over for meg også. Anonymkode: db979...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Var du kjekk i 30 årene så er du ikke stygg i 50 årene! Hva veit du om grunnen til at de smiler tilbake? Skjønner på mange måter hva du mener, da. Jeg blir snart 35 og det slår meg først nå at jeg ikke er i 20 årene 😄 Anonymkode: ec947...0c9 2 1
Pås Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har opplevd å kikke ned på telefonen jeg holdt i hånden mens kamera var på! Skjønte ikke hvem den gamle kjerringen var! 😆
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er hardt å innse at storhetstiden er forbi Jeg er kvinne da, men 31 og tjukk så det er over for meg også. Anonymkode: db979...aa0 Nei det er ikke over! Du er bare 31, mange liker runde damer! Og om du ikke liker deg selv som rund så kan du alltids gå ned. Men jeg synes du først og fremst skal bli litt rausere med deg selv! Det er virkelig ikke over Anonymkode: ec947...0c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Du får være takknemmlig for utseendet og draget du hadde i fortiden da. Jeg har aldri hatt verken utseendet eller draget. Den eneste oppmerksomheten jeg har fått er fra menn som har vært dobbelt/ trippelt så gammel som meg. Altså gamle eller creepy menn, som ikke tar nei for et nei. Jeg har gitt opp for lenge siden, og regner med at jeg kommer til å leve livet alene. Men det går fint, jeg finner lykke i andre ting Anonymkode: 72e60...ca1 1
Goodtimes Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Nei, du er ikke stygg. Brad Pitt er 58 og ser ut som en kjekkas Ryan Reynolds er 45 og er kjekk som fillern Jason Statham er 55 og ja, kjekk Gerard Butler er 53 og kjekk Will Yun Lee 51 er kjekk Bare for å nevne noen (Ja, de er hollywoodstjerner) men vet du hva, du velger selv hvordan du skal se ut. Spis bra mat, tren, fiks håret etc. Var du en kjekkas som 30 åring - så er det virkelig rart om du ikke skulle være det som 50 åring. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Jeg får av og til høre at jeg er kjekk, og det lever jeg på, til hver gang jeg ser meg selv i helfigur, på et videoopptak, eller speiler meg i et butikkvindu. Den høye mørke, med god holdning, har blitt en gråhåret, lut fyr, med kul på midten. M53 Anonymkode: 436bb...be5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 Goodtimes skrev (16 timer siden): Nei, du er ikke stygg. Brad Pitt er 58 og ser ut som en kjekkas Ryan Reynolds er 45 og er kjekk som fillern Jason Statham er 55 og ja, kjekk Gerard Butler er 53 og kjekk Will Yun Lee 51 er kjekk Bare for å nevne noen (Ja, de er hollywoodstjerner) men vet du hva, du velger selv hvordan du skal se ut. Spis bra mat, tren, fiks håret etc. Var du en kjekkas som 30 åring - så er det virkelig rart om du ikke skulle være det som 50 åring. Lol hvem prøver du å lure detter er ikke Hollywood detter er den vanlige mannen i gata. Har aldri sett en eldre mann som ser så godt ut som dem i virkeligheten. Ryan Reynolds ser ut som han er 25. Anonymkode: 98116...ace 1
Goodtimes Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 4.59): Lol hvem prøver du å lure detter er ikke Hollywood detter er den vanlige mannen i gata. Har aldri sett en eldre mann som ser så godt ut som dem i virkeligheten. Ryan Reynolds ser ut som han er 25. Anonymkode: 98116...ace Poenget er at det er fult mulig å se bra ut selv om man er 50... Vet da av flere menn på 50+ som ser meget bra ut, men kan jo ikke nevne navnene deres grunnet personvern. Og det er ingen man prøver å lure.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #11 Skrevet 27. mai 2022 Goodtimes skrev (På 25.5.2022 den 12.40): Nei, du er ikke stygg. Brad Pitt er 58 og ser ut som en kjekkas Ryan Reynolds er 45 og er kjekk som fillern Jason Statham er 55 og ja, kjekk Gerard Butler er 53 og kjekk Will Yun Lee 51 er kjekk Bare for å nevne noen (Ja, de er hollywoodstjerner) men vet du hva, du velger selv hvordan du skal se ut. Spis bra mat, tren, fiks håret etc. Var du en kjekkas som 30 åring - så er det virkelig rart om du ikke skulle være det som 50 åring. Synes ingen av disse har noe bra utseende lenger. Mange år siden de var verdt å se på to ganger. Ryan Reynolds har noen trekk ved seg som ikke gjør han attraktiv i det hele tatt. Er tydelig at nesa hans har vokst. Gerard Butler er ikke pen og har aldri vært pen. Jason Statham ser ikke ut. Will Yun? Liten munn og ansiktet siger nedover. Bradd Pitt ser helt tragisk ut nå. Han må jo ty til helskjegg for å skjule siget i ansiktet. Anonymkode: 0d47e...7ed
Goodtimes Skrevet 27. mai 2022 #12 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Synes ingen av disse har noe bra utseende lenger. Mange år siden de var verdt å se på to ganger. Ryan Reynolds har noen trekk ved seg som ikke gjør han attraktiv i det hele tatt. Er tydelig at nesa hans har vokst. Gerard Butler er ikke pen og har aldri vært pen. Jason Statham ser ikke ut. Will Yun? Liten munn og ansiktet siger nedover. Bradd Pitt ser helt tragisk ut nå. Han må jo ty til helskjegg for å skjule siget i ansiktet. Anonymkode: 0d47e...7ed Må være deilig å ha en slik positiv vibe over seg som du har. 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #13 Skrevet 27. mai 2022 Goodtimes skrev (1 time siden): Poenget er at det er fult mulig å se bra ut selv om man er 50... Vet da av flere menn på 50+ som ser meget bra ut, men kan jo ikke nevne navnene deres grunnet personvern. Og det er ingen man prøver å lure. Selvfølgelig. Og det er fullt mulig å være milliardær som førtiåring. Men de fleste er det jo ikke. Anonymkode: 2d2ad...705
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #14 Skrevet 27. mai 2022 Goodtimes skrev (10 timer siden): Poenget er at det er fult mulig å se bra ut selv om man er 50... Vet da av flere menn på 50+ som ser meget bra ut, men kan jo ikke nevne navnene deres grunnet personvern. Og det er ingen man prøver å lure. Jeg har aldri sett eldre menn som ser sånn ut i virkeligheten. Anonymkode: 98116...ace
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå