AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg skal kjøpe ny bil og vurderer polo. Ikke den nyeste typen, men den typen som er ca 2010-2017 modell. Noen som har erfaring med polo? Mye rust? Andre ting jeg bør vite og være obs på? 😊 Anonymkode: 9a4a7...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Del Skrevet 25. mai 2022 du må ikke finne på å kjøpe annet enn TSI motor. Anonymkode: 85338...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Del Skrevet 25. mai 2022 Volkswagen er jo elendige bruktbiler med mye feil. En så gammel Polo vil ha diverse sensor- og motorproblemer. Men Polo er grei å ha hvis du absolutt må ha småbil, men ikke kan kjøpe asiatisk fordi du er veldig høy. Eneste grunnen til å kjøpe Polo, dette. Anonymkode: 24317...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg har en 2016-modell polo, uten TSI-motor. To EU-kontroller bak seg, siste nå nylig - begge uten en eneste bekmerkning, overhodet. Bilen er hel og fin, ikke betydelig rust. Er sikkert variert, og henger nok også sammen med vedlikehold. Anonymkode: 37de3...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå