Gå til innhold

Sliter med å finne en mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en kvinne på 33 år som sliter med og finne en mann.

Jeg bruker tinder/match men får lite respons fra de mennene som matcher. Jeg jogger 4 dager i uken så er ganske "høy og slank", og anser meg selv som "normalt pen".

Jeg har hatt noen forhold tidligere men aldri noe lenger enn 1 år, og de siste årene har det vært mindre kontakt med menn siden mye av tiden min på uke dagene går til jobb.

Noen andre som har sittet i samme posisjon som meg? Hvordan kom dere i kontakt med drømme mannen?.

Anonymkode: 8b54a...441

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si noe særlig om uten å vite mer om deg, og mennene du matcher med.

Hva legger du i lite respons? Er det slik at de ikke sender første melding, ikke svarer deg når du gjør det, eller ikke virker interessert når dere prater? Vil de treffe deg, men er kun interessert i sex?

Anonymkode: 7eb7b...2bd

Skrevet

Hvor i landet bor du? Har dine venner single bekjente? Driver du med noen aktiviteter på fritiden? 

På tinder, matcher du med "normale" menn eller sikter du høyt? 

AnonymBruker
Skrevet

Om du sveiper kun på topp 10% mennene vil du slite med å få match selv som kvinne. Om du sveiper menn på ditt eget nivå vil du få masse tilbud. Lykke til

Anonymkode: a2078...9e2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du sveiper kun på topp 10% mennene vil du slite med å få match selv som kvinne. Om du sveiper menn på ditt eget nivå vil du få masse tilbud. Lykke til

Anonymkode: a2078...9e2

Nå er ikke jeg TS, men jeg sveiper på menn på "mitt nivå" og under, og matchene mine svarer meg ikke når jeg tar kontakt. Det er ikke så enkelt som det.

Anonymkode: 569d1...e57

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er ikke jeg TS, men jeg sveiper på menn på "mitt nivå" og under, og matchene mine svarer meg ikke når jeg tar kontakt. Det er ikke så enkelt som det.

Det er overaskende å høre, når du tar kontakt sier du mer enn bare hei først, og så håper at de utfyller samtalen. Eller sier du hei og får null respons?

Anonymkode: 092b1...a22

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er nok fordi menn er ferd med å gå lei av alle disse seriedatende, ghostende, kravstore kvinnene. Jeg er i allefall lei, og svarer nesten ingen lengre. Da skal de jaggu har en god "pick-up line" i starten. Jeg er en 7/8-er har jeg blitt fortalt av ganske mange egentlig, så slett ingen "Chad" men også laaaaangt fra en incel :) 

Anonymkode: 4ad89...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er overaskende å høre, når du tar kontakt sier du mer enn bare hei først, og så håper at de utfyller samtalen. Eller sier du hei og får null respons?

Jeg pleier å spørre om noe fra bioen eller et av bildene. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er nok fordi menn er ferd med å gå lei av alle disse seriedatende, ghostende, kravstore kvinnene. Jeg er i allefall lei, og svarer nesten ingen lengre. Da skal de jaggu har en god "pick-up line" i starten. Jeg er en 7/8-er har jeg blitt fortalt av ganske mange egentlig, så slett ingen "Chad" men også laaaaangt fra en incel :) 

Anonymkode: 4ad89...71e

Men jeg har jo nettopp kommet meg på Tinder, er ikke en av dem 😄 Trist at det er blitt sånn, jeg er ikke kravstor. Alltid datet lavere menn med dårligere utdanning enn meg. Men om man er lei bør man kanskje ikke være på Tinder? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sviper kun høyre på menn jeg finner attraktive, jeg holder meg i god form  så syntes ikke at jeg sikter utenfor "mitt nivå".

Jeg har opplevd at menn bare slutter og svare, svarer ikke, eller fjerner meg etter vi har matchet.

Syntes tinder virker veldig vanskelig og demotiverende.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

All statistikk viser jo at tinder er damenes marked, på alle måter. Også når det gjelder meldinger. Menn sender langt flere meldinger, og spesielt første melding.

Når du ikke får respons på akkurat de du vil ha er det vel ikke akkurat rocket science hvorfor du ikke når opp? Det er jo helt greit det, men du får ingen magiske svar her som gjør at du vil få en av disse mennene.

Anonymkode: b786e...1e7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker tinder/match men får lite respons fra de mennene som matcher. Jeg jogger 4 dager i uken så er ganske "høy og slank", og anser meg selv som "normalt pen".

Jeg har hatt noen forhold tidligere men aldri noe lenger enn 1 år, og de siste årene har det vært mindre kontakt med menn siden mye av tiden min på uke dagene går til jobb.

Noen andre som har sittet i samme posisjon som meg? Hvordan kom dere i kontakt med drømme mannen?.

Hei. Jegv er en mann på 33 år som sliter med å finne meg en kvinne. I samme situasjon som deg. Du er altså ikke alene om å prøve å finne den rette.

• Hjerte 1
Skrevet

Litt som venninna til dama mi dette. 
Hun klager på at hun aldri møter rett fyr og at det er bare ''fuckboys'' der ute. 

Har selv fått se på tinderen hennes og det er mange flotte karer (ja, selv om jeg er en mann kan jeg se om en annen mann ser bra ut) 
Jeg nevner for henne at ''Han der så jo bra ut og ser ut som han har gode verdier i livet''
Hva svarer hun ''Joda, men han har for lite tatoveringer, ser ikke ut som han har penger osv'' 

Og når hun først møter en person som har tatoveringer og ''som ser ut som de har penger'', så ender hun ofte opp med å bli skuffet da disse karene har flere dater pågående samtidig. 😕 Det er ikke sikkert dette er tilfellet for deg, men følte for å dele akkurat denne. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Begynn med et rettskrivingskurs. Spesielt hvis du ønsker en oppegående mann, de uten skolegang skriver som deg...

Anonymkode: 6ebcf...c93

AnonymBruker
Skrevet

Begynn med et rettskrivingskurs. Spesielt hvis du ønsker en oppegående mann, de uten skolegang skriver som deg...

Jeg synes ikke hennes rettskriving er verre enn din. Hun mangler noen komma, men hun kunne sikkert fått ditt, der du burde satt punktum. 

Anonymkode: 062af...0a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Goodtimes skrev (1 time siden):

Litt som venninna til dama mi dette. 
Hun klager på at hun aldri møter rett fyr og at det er bare ''fuckboys'' der ute. 

Har selv fått se på tinderen hennes og det er mange flotte karer (ja, selv om jeg er en mann kan jeg se om en annen mann ser bra ut) 
Jeg nevner for henne at ''Han der så jo bra ut og ser ut som han har gode verdier i livet''
Hva svarer hun ''Joda, men han har for lite tatoveringer, ser ikke ut som han har penger osv'' 

Og når hun først møter en person som har tatoveringer og ''som ser ut som de har penger'', så ender hun ofte opp med å bli skuffet da disse karene har flere dater pågående samtidig. 😕 Det er ikke sikkert dette er tilfellet for deg, men følte for å dele akkurat denne. 

Mann med tatoveringer og 'som ser ut som de har penger' passar vel bra inn i klisjeen på 'fuckboys' så lite merkelegt at ho venninna di kun møter 'fuckboys' 😒🙄

Anonymkode: 4d961...50e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var "evig singel" til jeg var nesten 33. Da traff jeg Drømmemannen, som jeg nå er gift og har to barn med :) Jeg traff ham på sukker.no. 

Det er mer og mer vanlig at kvinner sliter med å finne partner. Det var en artikkel i bt rett hin dagen om det. Rundt 14% av kvinner mellom 30 og 45 er enslige og barnløse, og tallet er stadig økende. 

Det er ikke sånn at det er noe galt med deg. Jeg var "evig singel" mye fordi jeg ikke fikk følelser for noen. Jeg hadde menn som var interessert i meg, men jeg hadde ikke denslags følelser for dem, og var ikke interessert i et forhold uten kjærlighet. Kanskje det er sånn for deg også? At det ikke nødvendigvis er mangel på tilbud, men mangel på interessante tilbud?

Anonymkode: 4f570...7b7

AnonymBruker
Skrevet

Det er bra at du er kresen. Er lite som er så destruktivt som å ende opp i et forhold bare fordi man ikke vil være alene. Mange menn har sterke egoistiske trekk, og det blir fryktelig fælt for oss kvinner å relatere oss til disse mennene over tid. Går ut over helsa. Bedre å være alene og ta godt vare på seg selv og venner.

Anonymkode: 107ea...76b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun skriver på et forum her, og det er snakk om at hun skal snakke med menn via chatten på tinder. Ikke skrive en mastergrad eller en nyhetsartikkel. Herregud folk skal klage om de merkeligste ting på de merkeligste steder 🙄

• Liker 1
Skrevet

Personlig har jeg hatt mer "hell" på andre apper enn Tinder. Tror de som er hakket mer seriøse med å finne seg noen 'fast' sjekker ut flere muligheter. Happn har jeg grei erfaring med - til og med Facebook Dating har vist seg å være ganske bra.

Har brukt Sukker o.l. før men virker som om det er veldig få der. Evt. falske kontoer - flere profiler jeg husker fra rundt 10 år siden som fortsatt er der med samme bilder..

Svarer alltid på alle meldinger jeg får. Dersom det viser seg å være uinteressant eller dårlig match sier jeg ifra.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å jogg. Tren rompa i stedet så kommer de. 

Anonymkode: 95be5...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...