Gå til innhold

Bronkitt og ventolne,burde jeg blitt helt bra.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp hatt en runde med bihulene,nå har jeg en så ekkel bronkitt lignende hoste,var hos legen i går for var så tung I pusten.fikk astma medisin ventoline jeg skulle bruke.det åpner, men kjenner fortsatt jeg kan bli andpusten. 

Jeg hoster  en del og er støl i hele overkroppen av å hoste.

Burde ventolinen virket slik at  jeg ikke ble tungpustet i det hele tatt?

Anonymkode: 01845...db0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tar 7-10 dager før effekten kommer

Anonymkode: 72f98...e42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tar 7-10 dager før effekten kommer

Anonymkode: 72f98...e42

Legen sa det ville virke etter 5 min

AnonymBruker
Skrevet

Ventoline bør åpne til en viss grad. Jeg fikk nesten pustestopp i påsken pga luftveisinfeksjon. Tok ventoline og kjente at det åpnet noe, til den grad at jeg fikk puste, men var jo fremdeles veldig syk og veldig tett. Det er ingen mirakelkur.

Anonymkode: 44f60...a46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ventoline bør åpne til en viss grad. Jeg fikk nesten pustestopp i påsken pga luftveisinfeksjon. Tok ventoline og kjente at det åpnet noe, til den grad at jeg fikk puste, men var jo fremdeles veldig syk og veldig tett. Det er ingen mirakelkur.

Anonymkode: 44f60...a46

Det er slik jeg også har det,er så skummelt når en føler at man ikke får nok luft i lungene .snart 2 uker med forkjølelse her,dritt lei🤔

Skrevet

Ventoline er bare en korttidsvirkende anfallsmedisin, og den har lite effekt på langvarig hoste forårsaket av inflammasjon i luftveiene. Hvis du har langvarige plager med astmaen din, så kan du spørre legen din om du kan prøve inhalasjonssteroider.

AnonymBruker
Skrevet
FeiteFrida skrev (1 time siden):

Ventoline er bare en korttidsvirkende anfallsmedisin, og den har lite effekt på langvarig hoste forårsaket av inflammasjon i luftveiene. Hvis du har langvarige plager med astmaen din, så kan du spørre legen din om du kan prøve inhalasjonssteroider.

Jeg har ikke astma ,men fikk ventoline for å lette litt på plagene,er så tett I brystet og tungpustet,og hoster veldig mye 

AnonymBruker
Skrevet

Bronkitt er noe dritt, sist jeg hadde det, så varte det i 2 uker, og spesielt ene uken, så slet jeg veldig med pusten. Fikk og astma medisin, og det hjelper litt, men tar det ikke bort.

Anonymkode: 09723...b21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bronkitt er noe dritt, sist jeg hadde det, så varte det i 2 uker, og spesielt ene uken, så slet jeg veldig med pusten. Fikk og astma medisin, og det hjelper litt, men tar det ikke bort.

Anonymkode: 09723...b21

Noe skikkelig dritt,føler jeg hoster helt nedi magen,og føler at lungene ikke får nok luft,selv om de får det.

Drittlei🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...