AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #41 Skrevet 26. mai 2022 Jeg har faktisk møtt voksne mennesker som ikke en gang aner hvordan en vaskemaskin egentlig fungerer. Hvor mye vaskepulver man burde bruke, hvordan man burde stille på alle de forskjellige knappene, og så videre. de har bodd hos foreldrene sine, eller foreldrene har kommet på besøk til dem for å vaske barnas klær, til barna er godt voksne. Anonymkode: 91283...a61
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #42 Skrevet 26. mai 2022 Jeg er ikke dum, har sendt mye og vet at det må frimerke på, samt avsender. Kn dog si at jeg har glemt frimerke i farta et par ganger, og det har flere gjort på jobben. Anonymkode: aca1c...0f5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #43 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 19.11): Har ikke svar på det du spør om, men hvem i alle dager sender papir i posten i 2022? 🤔 Anonymkode: 25691...47c Når en ledsager søker pasientreiser må dette gjøres på papir. Det er ikke mulig å gjøre dette digitalt enda. Anonymkode: 895e7...ee6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #44 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 19.11): Har ikke svar på det du spør om, men hvem i alle dager sender papir i posten i 2022? 🤔 Anonymkode: 25691...47c NAV har flere søknadstyper som kun går på papir. Så der får man faktisk ikke velge. Anonymkode: 5bc9a...277 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #45 Skrevet 26. mai 2022 Hvis brevet ble lagt i postkasse i dag (torsdag) eller i går kveld, så er jo ikke postkassen tømt enda. Kontakt Posten så hjelper de dere med å finne brevet og få det frankert. Anonymkode: f1e5a...508 1
Forundret.. Skrevet 26. mai 2022 #46 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 17.49): Godt å høre at flere har slike menn. Min er også stokk dum 🙈 Anonymkode: 6b935...40c Min har også slike øyeblikk innimellom.. 🤯
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #47 Skrevet 26. mai 2022 Men du er litt dum du også… ALDRI send din eneste kopi av viktige papirer til NAV! Papirer blir borte i mølla der støtt og stadig. Sørg for å få tatt bekreftede kopier, eller be utsteder om doble sett. Om disse papirene ikke kommer fram og blir registrert er det ikke sikkert det er mannen sin feil. Posten er pliktig å framsende brev som er levert inn, uansett porto. NAV roter bort papirer også 😕 Anonymkode: 24bab...e8a
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #48 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har faktisk møtt voksne mennesker som ikke en gang aner hvordan en vaskemaskin egentlig fungerer. Hvor mye vaskepulver man burde bruke, hvordan man burde stille på alle de forskjellige knappene, og så videre. de har bodd hos foreldrene sine, eller foreldrene har kommet på besøk til dem for å vaske barnas klær, til barna er godt voksne. Anonymkode: 91283...a61 Svigermor håndterer en vaskemaskin men hun er tragisk til enormt mye, hun tror at de døde som er blitt filmet av NRK i Ukraina er skuespillere.. Hun tror også at Trump er en god kristen.. Hun tror at barnevernet i Norge tar barna bort fra enkelte fordi at de sender ungene i barnehagen med tykke skiver.. Hun synes at det er mer synd på de stakkars russiske barna som ikke får komme til Norge enn på barna som befinner seg i Ukraina.. Hun tror at alle i ALLE verdens verdensdeler er godt informert om Jesus Kristus og den kristne guden. Og at om de ikke da blir kristne så havner de i helvete.. Hun tror faktisk at en kristen person er det samme som en god person. Og går derfor rundt å forteller alke hvor kristen hun er. Enkelte folk er så jævlig dumme at det gjør vondt, vi trenger minst en ferieuke etter et familieselskap, det er så slitsomt å holde maska og bare være " snill" når en egentlig har lyst til å blåse ut og rett og slett skrike ut og å spørre hvor jævlig dum det går ann å være! 🙈 Anonymkode: 25d2b...371
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå