AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Så fort jeg har fri sover jeg til 11-11.30 igjen. I 2 år har jeg klart å stå opp alt fra 5.30-9 i strekk, men de siste par mnd har jeg vært stuptrett om morgenen igjen og det irriterer meg sånn! Forsover meg ikke til jobb, men når jeg har fri og synes liksom ikke det blir noe igjen av dagen når jeg sover til 11. Hvorfor er det så forbanna tungt å stå opp? Legger meg 11-00. Vet at jeg må begynne å legge meg tidligere igjen, prøve å være i seng senest 23. Trenger ikke å høre at jeg bare må stå opp, for det vet jeg men likevel, så fort jeg har fri så er det blytungt. Irriterer vettet av meg dette med søvn! Og jeg hater kveldene fordi jeg vet at jeg må legge meg snart. Synes det er så kjedelig. Å ligge å vente på å sovne. I går stod jeg opp 6.30 fordi jeg våknet før klokka ringte og vet at det er dumt å sovne igjen fordi da blir man helt stein. Så ble jeg stuptrett i går kl 18, og sovnet i ca 30 min. Sovnet lett igjen når jeg la meg ca 23, men likevel så stuptrett i dag tidlig. Er ikke trett når jeg er våken om dagene. Før var jeg slik at jeg alltid sovnet kl 18. Kunne dreie seg om bare ca 15 min før jeg tvang meg opp for å kunne sovne på kvelden. Men da gikk det ikke. Hvorfor er kroppen slik at den ikke vil sovne når den faktisk skal?! Og om du sover bare bittelitt på ettermiddagen så ødelegger du søvnen for natten? Skulle tro at powernap dekket hele behovet jo! Men da er du jo et vrak dagen etterpå om du ikke sover på natten. Søvn er så irriterende!! Det er en stressfaktor i hverdagen synes jeg. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er en utblåsing! Anonymkode: 7479b...781
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå