AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #21 Skrevet 25. mai 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er jo der, men ingen av de jeg matcher med skriver til meg, og om jeg skriver til dem så svarer de ikke 😄 Oppskrytt opplegg. Anonymkode: d4bf6...7ec Det er jo helt hindsides lett på tinder for damer da, å påstå noe annet blir for dumt. Ja du får ikke nødvendigvis forhold med de mest populære mennene der inne, alle kan jo ikke få det. Men så lenge du har et snev av selvinnsikt og realisme er det jo ufattelig enkelt Anonymkode: 620b5...1d1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #22 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo helt hindsides lett på tinder for damer da, å påstå noe annet blir for dumt. Ja du får ikke nødvendigvis forhold med de mest populære mennene der inne, alle kan jo ikke få det. Men så lenge du har et snev av selvinnsikt og realisme er det jo ufattelig enkelt Anonymkode: 620b5...1d1 Det var litt generaliserende. Jeg hopper over de som ser for kjekke ut, de som trener mest, osv. fordi de vet jeg at jeg ikke har sjans på. Samme med yngre menn enn meg. Om jeg matcher med noen har de også likt profilen min. Jeg tar kontakt, null respons. Av ti matcher på fem dager har én svart meg. Jeg er jurist selv, men sveiper nå høyre både på uføretrygda menn og menn i rullestol, så er ikke sånn at jeg bare går etter leger og advokater heller. Jeg er normalvektig og liker fotball, men jeg er nok mer søt enn vakker, og jeg vet jo at utseendet spiller en stor rolle. Mulig jeg er for høy i tillegg, jeg er 178 så mulig menn hopper over meg på grunn av det. Anonymkode: d4bf6...7ec
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #23 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var litt generaliserende. Jeg hopper over de som ser for kjekke ut, de som trener mest, osv. fordi de vet jeg at jeg ikke har sjans på. Samme med yngre menn enn meg. Om jeg matcher med noen har de også likt profilen min. Jeg tar kontakt, null respons. Av ti matcher på fem dager har én svart meg. Jeg er jurist selv, men sveiper nå høyre både på uføretrygda menn og menn i rullestol, så er ikke sånn at jeg bare går etter leger og advokater heller. Jeg er normalvektig og liker fotball, men jeg er nok mer søt enn vakker, og jeg vet jo at utseendet spiller en stor rolle. Mulig jeg er for høy i tillegg, jeg er 178 så mulig menn hopper over meg på grunn av det. Anonymkode: d4bf6...7ec Det er skikkelig kjipt når det er slik. Hvorfor matcher man, og ikke vil ha kontakt? Tror ikke hverken yrke eller høyde burde skremme alle heller. Anonymkode: 95573...f0e
herremann Skrevet 25. mai 2022 #24 Skrevet 25. mai 2022 Kom deg ut av huset og av skjermen. Det er løsningen for 85% av alle menn (de siste 15% er de som går på "rundgang" på tinder). Aktiviteter, bekjente og bare det å være positiv å kontaktsøkende. Du blir sikkert avvist 99 av 100 ganger, men du trenger heldigvis ikke mer enn den 1.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #25 Skrevet 25. mai 2022 herremann skrev (6 timer siden): Du blir sikkert avvist 99 av 100 ganger, men du trenger heldigvis ikke mer enn den 1. Sant nok, men det utelukker jo ikke å henge ut et snøre på nett, samtidig? Å møte 99 stk aktuelle kandidater, som man kan bli avvist av, hvor lang tid tar det? Litt kreativitet, og andre kanaler enn Tinder, kan fort gi samme resultat på lik tid. Anonymkode: 95573...f0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå