Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det er så mye konkurranse på tinder så er det vanskelig å skille seg ut og møte ei jente, Hvordan skal den normale mannen gå frem for og møte en kvinne?

Har dere damer noen tips?

Anonymkode: c61de...9a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Få deg en hobby/aktivitet der du møter likesinnede. Tinde er bare full av desperate menn og kvinner som leter og leter etter det grønne gresset på den andre siden av bekken.

Anonymkode: 53d6c...7f6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Let i det virkelige liv!

Anonymkode: 3fc23...a7f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå på bar og snakke med damer. Vis interesse i dem som person. 
Fortsette på Tinder. Skriv en god profiltekst og hva du søker etter. 
Jeg har blitt sjekket opp mens jeg er ute å jogger, det synes jeg er friskt gjort av mennene.
I parken. Nå er det snart sommer og folk sitter i parken. Ta med en volleyball og inviter folk med.

Anonymkode: 7e6b3...8f0

AnonymBruker
Skrevet

Les her på KG at damer møter masse fuckboys. Så kanskje løysinga di er å bli fuckboy, då treff du nok dame(r).

Anonymkode: 9946a...a16

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Les her på KG at damer møter masse fuckboys. Så kanskje løysinga di er å bli fuckboy, då treff du nok dame(r).

Anonymkode: 9946a...a16

Hva betegner er fuckboy? skal jeg ta speil selfies på treningstudio mitt, og gå kle meg som en paradise hotell deltager? 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gå på bar og snakke med damer. Vis interesse i dem som person. 
Fortsette på Tinder. Skriv en god profiltekst og hva du søker etter. 
Jeg har blitt sjekket opp mens jeg er ute å jogger, det synes jeg er friskt gjort av mennene.
I parken. Nå er det snart sommer og folk sitter i parken. Ta med en volleyball og inviter folk med.

yea, kan jo prøve ut det evt. Har jo kommet i prat med damer i det offentlige men har aldri spurt om tlf nr eller snap.

AnonymBruker
Skrevet

Som dame lurer jeg på det samme, bare altså hvordan møte en mann 😄 

Anonymkode: d4bf6...7ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Som dame lurer jeg på det samme, bare altså hvordan møte en mann 😄 

gå på tinder 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

gå på tinder 😅

Jeg er jo der, men ingen av de jeg matcher med skriver til meg, og om jeg skriver til dem så svarer de ikke 😄 Oppskrytt opplegg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er jo der, men ingen av de jeg matcher med skriver til meg, og om jeg skriver til dem så svarer de ikke 😄 Oppskrytt opplegg. 

Jeg er mann på 28 år, hvor gammel er du og hvor i landet?

Hvis du vil kan vi ta det på pm 😜

ts

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har ikke den erfaringen. Er selv på Tinder. Jeg er veldig selektiv i hvem jeg høyresveiper. Mennene er aktive med å skrive og jeg har møtt samtlige matcher.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når det er så mye konkurranse på tinder så er det vanskelig å skille seg ut og møte ei jente, Hvordan skal den normale mannen gå frem for og møte en kvinne?

Svipe på de som er din liga ikke svipe på modell kvinner å forvent noe.

Anonymkode: 159b0...197

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svipe på de som er din liga ikke svipe på modell kvinner å forvent noe.

Men jeg har hatt draget på pene jenter i virkelige verden, hvorfor skal jeg måtte nøye meg med restene på tinder da?.

Mener ikke høres cocky ut, men jeg pleide være mye mer sosial før og har hatt sex med endel jenter. Men nå så har jeg gjort noen livsendringer som gjør at jeg ikke har den samme omgangskretsen jeg en gang hadde, noe som gjør det vanskeligere og møte damer i virkeligheten. Derfor må jeg nøye meg med nettdating, men de jentene som interesserer seg der er ikke jeg interessert i.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder fungerer ikke for vanlige menn, så enkelt er det. 

Dersom du ønsker å få matcher må du være topptrent, kle deg ekstremt bra og få noen skikkelig bra bilder. 

Råd fra damer kan du bare glemme å bruke. 

Anonymkode: f00f9...836

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke den erfaringen. Er selv på Tinder. Jeg er veldig selektiv i hvem jeg høyresveiper. Mennene er aktive med å skrive og jeg har møtt samtlige matcher.

Da er du heldig 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men jeg har hatt draget på pene jenter i virkelige verden, hvorfor skal jeg måtte nøye meg med restene på tinder da?.

Mener ikke høres cocky ut, men jeg pleide være mye mer sosial før og har hatt sex med endel jenter. Men nå så har jeg gjort noen livsendringer som gjør at jeg ikke har den samme omgangskretsen jeg en gang hadde, noe som gjør det vanskeligere og møte damer i virkeligheten. Derfor må jeg nøye meg med nettdating, men de jentene som interesserer seg der er ikke jeg interessert i.

Da er du nok ikke så kjekk som du tror. Kanskje du hadde en sjarmerende personlighet for de jentene i din krets. Men det viser ikke gjennom bildene dine.. for veldig kjekke menn får mye likes på Tinder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så pell deg av Tinder da. Du nevner endringer i livet, vel du har også blitt eldre. Tenker du faller i samme kategori som ørten andre menn jeg har møtt/kjent: Fullstendig urealistisk tro på egen attraktivitet. 

Anonymkode: 7fec9...cc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da er du nok ikke så kjekk som du tror. Kanskje du hadde en sjarmerende personlighet for de jentene i din krets. Men det viser ikke gjennom bildene dine.. for veldig kjekke menn får mye likes på Tinder. 

Har aldri sakt jeg er kjempe kjekk, er helt normal i utsende men har hatt andre kvaliteter evt som damer liker, nettopp derfor jeg spør hvordan jeg kan få møtt damer utenom tinder uten et veldig stort nettverk rundt meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...