Litjtuppa Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 (endret) Noen som greier å se/tippe hvilken farge det er på denne kjolen? Det kan ikke være diamond white, for det fins den ikke i..men hva kan det være av White/White, Silver Ivory/Ivory Silver, Light Gold/Champagne, & Pewter? http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?147 Jeg har bestilt den i ivory, håper bare ikke den ser skitten ut? Hva syns dere andre som har ivory kjole, er den liksom hvit men litt mer varm enn vanlig hvit?? Da jeg prøvde den i brudesalongen var fargen fin, men den ser sikkert forskjellig ut i ulikt lys... Hva tror dere? Kunne egentlig tenkt meg den i white diamond, den fargen er visst litt mer hvit enn ivoryfargen..men det fins den ikke i.. Litt spent på å se hvordan den er når den kommer.. Endret 9. november 2005 av Litjtuppa
Søta Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Vilt gjetta tenker jeg at den er ivory.. Ikke helt hvit, ikke sølv, for lys til champange og gull...
Litjtuppa Skrevet 9. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2005 Okei, takk Søta Flere som vet noe om fargene?
kitekatt Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Tipper også Ivory. Min kjole er ivory og ser ikke skitten ut. den er fortsatt hvit, men en varmere hvitfarge liksom. Veldig fin Men kan du ikek spørre leverandør hvilken farge den er? Kan være kjekt å vite med tanke på sko, undertøy, strømper osv Nydelig kjole forresten! En venninne av meg ser på den samme via qxl
Lassie Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 Jeg tror nok også ivory. Jeg har en ivory kjole, og har kikket på smykker som ikke er det og de blir seende møkkete ut sammen med kjolen. Fordi min ivory er veldig hvit.
Gjest Gjest_nuwanda_* Skrevet 10. november 2005 #6 Skrevet 10. november 2005 Jeg har bestilt den i ivory, håper bare ikke den ser skitten ut? Bare et lite tips... om hans skjorte da er helt hvit - så kan din kjole komme til å se skitten ut...det fortalte de oss når vi handlet klær til han. Så jeg passet på at skjorta hans ikke var helt 100% hvit
Litjtuppa Skrevet 10. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2005 Takk for tips!! Må nok finne ei skjorte som ikke er helt hvit ja, kanskje jeg kan bruke det som unnskyldning for at jeg må være med når han skal prøve klær..
Søta Skrevet 10. november 2005 #8 Skrevet 10. november 2005 Jeg hadde da ligt gold fargfe på kjolen min - ei hvir skjorte gjorde slettes ikke at kjolen min så skitten ut nei.... Hvit skjort hører da med.. lag en liten Lpp hN Kn h MED NÅR HAN SKAL PRØVE TØY, SÅ VET DE HAVD E SKAL VELGE...
Søta Skrevet 10. november 2005 #9 Skrevet 10. november 2005 Jeg hadde da ligt gold fargfe på kjolen min - ei hvir skjorte gjorde slettes ikke at kjolen min så skitten ut nei.... Hvit skjort hører da med.. lag en liten Lpp hN Kn h MED NÅR HAN SKAL PRØVE TØY, SÅ VET DE HAVD E SKAL VELGE... ← of da - merket vist ikke at jeg trkket på caps lock istedenfor a der jeg...lag en liten lapp / bilde som forklarer kjolen, den kan han ha med når han skal finne tøy - og de ordner noe som matcher....
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #11 Skrevet 13. november 2005 De ivory kjolene fra MS ser helt gule ut, denne ser hvit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå