AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Var på date forrige uke med en fyr, jeg er 23 år selv. Fant ut senere at han løy om alderen sin til meg. Egt sa han at han var 33 år, men var 44 år. Han løy også om alderen til foreldra sine. Han sa de var 62 år, fant ut at de var over 70 år.pga alder på facebook. Har sagt til han jeg ikke vil møte han mere pga han juger om sånt, konfronterte han med det og da sa han: du er så streng, du dømmer meg. Da kommer han til å juge om småting og.nå fortsetter han å skrive masse meldinger på snap om hva jeg skal i helga, og at han vil ta med meg ute på middag. Kjenner det er slitsomt å få meldinger av han. Hva skal jeg gjøre? Kjenner jeg blir sykt lei av å se meldinger ifra han. Men føler meg frekk av å slette Anonymkode: 26599...be0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Han valgte å starte bekjentskapet bygget på løgner, det kommer han til å fortsette med. Finn deg noe bedre. Anonymkode: e194f...91e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Nei, herregud, slett og blokker. Han er jo mye mer slem med deg som juger om helt basic ting enn du er når du sletter han. Slike menn fortjener å bli slettet. Ellers lærer han jo ingenting 😅 Anonymkode: c4e67...59b 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Blokker og slett 🚩 Ikke vær redd for å være frekk. Tenk på deg selv! Anonymkode: 76373...5e6 1 1
-Missi- Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Helt enig blokker og slett du skylder ham selvfølgelig ingenting. Menn som lyver slik lyver ofte om mye annet viktig også! Om du føler for å være høflig så skriv en kort melding feks " Jeg er ikke lenger interessert i å ha kontakt. " så sletter du og blokkerer fra alle steder. Enkelt og greit. Lykke til😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå