AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Hei. Jeg å samboeren har vært sammen i 1 år, flyttet sammen for et par måneder siden. Begge er 29 år. Dette er direkte et sexspørsmål. Vi har sex for det meste 3-6 ganger i uken, stort sett alltid. Perioder mindre når det er mye stress å andre ting i fokus, som er helt normalt. Det er for det meste jeg som tar initiativ til sex, for det meste... Vi har hatt en samtale om hvor mye sex hun EGENTLIG vil ha, fordi jeg føler vi har mye sex pga jeg alltid er på for det meste. Hun nevnte da daglig, annen hver dag, å minst 5-6 ganger i uken, det gir jo inntrykk av ei frøken som er veldig gira på sex generelt, men jeg ser vel egentlig ikke så mye av dette i virkeligheten sammenlignet med det hun har sagt. Dette ble tatt opp på en fin måte der stemningen var der for å bringe opp det, var egentlig bare for å få en avklaring på hvor vi begge ligger sexuelt, å snakket rundt dette at åpenhet om dette er viktig, for da kan vi matche hverandre best mulig å finne et midtpunkt der vi møtes sexuelt. Når jeg ikke prøver meg går det fort 1-2 uker før vi har sex, har funnet ut nå at i disse tidene så har hun litt egenkos når jeg ikke er hjemme, men prøver seg ikke.. Konfronterte henne på dette, å vi pratet rundt at det er bare fint med egen kos osv, men litt hvorfor prøver hun seg ikke om hun er "kåt". Hun sier hun er vandt med at mennnene prøver seg når det kommer til sex, stilte da spørsmål rundt det, å tenkte for meg selv, er hun da en som er så gira på sex når det alltid er opp til fyren å prøve seg ? Hvis man er gira på sex i et forhold gir man oftest inntrykk av det, viser det, prøver seg, akkurat som jeg gjør. Mitt spørsmål er da direkte til dere damer, hva er det en mann som meg i en alder av 30 år, kan gjøre for å få henne til å vise at hun har lyst på meg sexuelt ? Vi har et fantastisk forhold på alle plan, vi snakker åpent om alt, vi har et godt samhold, vi samarbeider godt hjemme i huset, vi deler på det meste, men jeg er den som oftest står for middagen, klesvask, å i perioder og mer ofte, steller jeg i huset for å gjøre det fint for henne, ofte. Hva utenom husvask, middagslaging, nærhet, kos og kjærlighet, er det jeg kan gi henne, gjøre for henne, eller ja, hva kan jeg generelt gjøre for at hun skal ha skikkelig lyst på meg sexuelt ? Vi begge er i god form, selv er jeg veltrent å har ikke noe å trekke ned utseende messig, er selvsikker men ikke på den ekle måten (tydeligvis ikke så selvsikker på dette området ser det ut som). Tips and tricks, hvordan få dama gira ? Jeg kjøper roser til henne, overasker henne med forskjellige romatiske ting, massasje, kos, u name it. Tips and tricks ladies ? Jeg er bare en simpel mann som elsker dama si, å vil jo helst at hun tar litt mer initiativ til sexuelle aktiviteter, at ikke alt bare står på meg, for det merker jeg fort kan bli slitsomt, å av å til gir jeg opp å imponere henne på det feltet. Mvh Usikker mann ? Anonymkode: 8f60b...d45
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 TS her. Hun har også onanert i skjul etter vi har hatt sex, selv etter en lang økt der hun har fått flere orgasmer. En gang ble jeg oppgitt over dette, å sa hun skulle bare onanere om hun ønsket det, hun endte med å onanere i 15 min i strekk med orgasme etter orgasme, å jeg følte meg lite mann da, men tenkte om det var heller det hun ville, be my guest. Hun sovnet da av å sov 2 timer å jeg satt vel egentlig bare alene i stuen å ventet på henne... Fikk egentlig en følelse av at jeg ikke var god nok, bra nok, at jeg ikke klarer tilfredstille henne slik hun vil. Tenker, under sex onanerer hun jo å får orgasmer, gjerne flere, å vi kan ha sex ganske lenge, men jeg sitter igjen med inntrykket av at det ikke er nok. Da får jeg inntrykket av at hun er veldig sexuell å gira på slikt, sex generelt... Men bare ikke med meg, å det sårer litt. Anonymkode: 8f60b...d45
Gjest Drigo Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Uttaler meg som mann. Tror det generelt er vanligst at kvinner ønsker at mannen skal være dominant, altså ta initiativ til sex, lede ann. I vårt forhold har det vært slik at til tider at også jeg har etterspurt mer initiativ fra hennes side, da hun nyter å ha sex ofte, men ikke tar styringen. Jeg har ikke den «utfordringen» at hun onanerer på «si». Hun ønsker heller hele pakka med nærhet og piv (til tross for at jeg oppfordrer henne av og til å prøve med ekstra stimuli, eller egenkos for moro skyld. Så dingsene (jeg har kjøpt) blir gjerne liggende i skuffen). En av tingene vi gjorde for å få henne til å ta mer initiativ, var å bli enige om å bytte på å være dominant, altså bestemme innhold i hver sine uker. Da har gjerne mye spennende skjedd og vi har fått utfordret fantasien vår begge to. Det behøver ikke å være komplisert - kanskje hvor den ene ønsker sex, rollespill, bondage, klær, oppgaver m.m. Selv om vi ofte faller tilbake til gamle roller/mønster etter ukene, så merker jeg større engasjement og entusiasme fra hennes side (og min side) i sexlivet. Ofte kommer det opp skjulte sider, som vi har oppdaget. Så dette har vi forsøkt å gjennomføre i perioder. Hun liker at jeg er utforskende av natur, så hun har vært takknemlig i etterkant av påfunnene. Vi har også slått oss til ro med at vi er forskjellig tenningsmessig, så vi stresser ikke med at jeg tar mest initiativ. Vi er begge opptatt å ha mye nærhet og sex, men passer også på å holde spenningen ved like, til tross for vi har fartstid på over 30 år som gifte. Kanskje du skal utfordre henne (slippe henne løs) på noen dominansuker, så kanskje du lærer henne bedre å kjenne? Endret 24. mai 2022 av Drigo
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Hun høres bortskjemt ut og en liten wannebe prinsesse. Hun kan og fake orgasmer med deg og onanerer da etterpå fordi hun ikke klarer å komme. Dere må bytte fokus. Hva liker hun? Hva liker du? Kjæler og koser hun med deg, eller bare ligger hun der? Begjærer hun deg med blikk og kropp? Viser hun at hun liker deg? Mulig mye sexsnakk kan drepe lysten hennes, og at en liten sexpause kan fungere. Anonymkode: e8314...cfe
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har høyere sexlyst enn typen, noe som har ført til at jeg tar mindre initiativ for å unngå avvisning. Liker egentlig best spontan sex og tar vanligvis mye initiativ, men nå blir det kun når jeg er sikker på at han også vil på forhånd. Synd, men sånn er det. Høres ikke ut som dette er problemet deres, men det kan være noe hun har tatt med seg fra tidligere forhold? Tror det beste er å fortelle hvordan du opplever det og at du savner å føle at hun vil ha deg. Det burde være mulig for henne å tilpasse seg litt da. Anonymkode: afd35...d82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå