AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Jeg er en 25 år gammel jente som er fulltidsstudent i en større by, men har kjæreste i Oslo. Han jobber der, og jobber ca 12 timer i døgnet på ulike prosjekter mv. Vi har vært sammen i et år snart, og ting har vært veldig fint på tross av avstands forholdet. Han tjener veldig godt og har leilighet i byen jeg studerer og der vi traff hverandre, som han fortsatt ikke har solgt pga meg, og for å treffe meg i helgene. Han er min første kjæreste der jeg har vært ordentlig forelsket. Nå er nyforelskelsen gått over, men vi har det fortsatt fint sammen. Forrige helg ville jeg overraske ham og kom på spontanbesøk til Oslo fredag med seneste flyet, og fordi jeg har tilgang med egen nøkkel låste jeg meg inn, og hørte litt stønning, ikke veldig mye, trodde først der var naboene, men fant ut at det var ham som koste seg med en kollega fra jobb, sikkert etter en overtidsmiddag med alkohol. Han har vært utro mot tidligere kjærester før også, så jeg visste at jeg tok en risiko med å være med ham. Jeg hadd mest lyst til bare å slå til ham og brenne opp alle tingene hans, men behersket meg og dra til ei venninne i byen. I etterkant har han sendt meg talemelding og kysse emoji der han sa unnskyld og at han savnet å være så langt vekk fra meg, at han elsker meg mv, og at det var en engangssak, at han hadde fått litt å drikke mv…. Den dama er litt eldre enn meg, hun er normalt pen, men ikke veldig pen. Jeg er derimot slank og trent og fikk tilbud hver uke da jeg har vært singel. Jeg klarer ikke å sove om natten, har bare sittet å sett på tv de siste to dagene og føler meg så innmari sviktet. Jeg har vurdert å skrive en tidligere kjæreste som er singel fortsatt for å ta hevn, men vil av prinsipp ikke bedra en partner. Jeg skjønner ikke noe ved ham, menn går jo vanligvis etter de peneste jentene de kan få, og jeg er definitivt penere enn henne. Har det helt forferdelig for tiden. Anonymkode: 81b9f...d61 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Hvorfor slår du ikke opp? Og hva har det med saken å gjøre at du er penere enn henne? Du virker ikke som du er 25 år, egentlig. 🤷♀️ Anonymkode: 63c39...f5e 38 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Han har ikke impulskontroll, og gjentar gamle mønstre. Som du sier, du tok en sjanse da du ble sammen med en som hadde vært utro før. Han bagatelliserer det han gjør, og er en dårlig partner for deg. Bra du er hos ei veninne og ikke aleine akkurat nå. Anonymkode: 4f197...f7a 5
Diskusjon69 Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: JJeg skjønner ikke noe ved ham, menn går jo vanligvis etter de peneste jentene de kan få, og jeg er definitivt penere enn henne. Har det helt forferdelig for tiden. Anonymkode: 81b9f...d61 Det stemmer ikke helt, vi liker variasjon også, en kveld kan det friste med ei lubben en annen dag ei slank osv, det samme går for blondine en uke brunette den andre. Dette gjelder derimot for de vi kun ønsker å ha sex med. Høres ut som om du kun har gått etter penger/utseende selv, slike mannfolk vasser som regel i tilbud fra kvinner, noe som gjør at de ofte er utro. Kanskje du skal se etter litt andre verdier i mannen du søker neste gang. 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 Du ønsker ikke slå opp for da må di flytte ut av leiligheten hans. Og nå ønsker du å rettferdiggjøre å fortsette å bo i leiligheten, og fortsatt være kjæreste med han. Anonymkode: b4cda...564 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 Om du ikke har regnet dette ut selv allerede, så må du altså kvitte deg med han. Er nok ikke første gangen han gjør dette mot deg, og han har gjort det mot andre. Han har en personlighet som er tom for respekt og lojalitet. Ikke noe vits at du hevner deg med en eks, du blir ikke kvitt problemet, som altså er din kjæreste (Jeg hørte noe statistikk på dette med skjønnhet og utroskap. Menn er som regel utro med kvinner som er mindre attraktiv enn deres partner, så der er du ikke alene. hHan var kåt og hun var tilgjengelig.. ) Anonymkode: 5ea2e...766 8
Rosagodis Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 Ikke vits og ta hevn.... Kom deg vekk fra han... Engang utro alltid utro.. Du kommer uansett ALDRI til og stole på ha igjen... Du fortjener bedre.... Uavhengig om du er pen eller ei... Skjønner ikke hvorfor folk gråråinn i forhold for så og knuller rundt og sårer kjæresten sin... Jeg fatter faen ikke hvor empatien til folk er 😤😤😤 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 Gjør det slutt og gå videre. Han her kan du ikke stole på. Han får i såfall kjempe for å få deg tilbake. Men du kan ikke godta dette. Dessuten er det ikke første gang for ham heller. Dette kommer til å gjenta seg. Ikke kast bort mer tid på ham. Anonymkode: f353e...ab8 2 1
Misanthropis Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 Dette er åpenbart trolling, ingen i verdenshistorien som har blitt bedratt på denne måten, så nylig, hadde skrevet om det slikt som dette. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #10 Skrevet 24. mai 2022 Sorry men blir man sammen med en fyr som har vært utro før så får man takke seg selv. Det er ikke hel ved. Anonymkode: a8746...110 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #11 Skrevet 24. mai 2022 Her hadde jeg bare forsvunnet uten å si noe. Hadde ikke vert mottakelig for verken unnskyldninger eller bortforklaringer. Anonymkode: d0b4d...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #12 Skrevet 24. mai 2022 Først å fremst legger du for mye vekt på eget utseende. Mener du at han skal velge deg fordi du synes du er penest? Men han er uansett ingen god kjæreste. Han bedrar deg uten problemer, og han vil gjøre det igjen. Endre ditt fokus litt, og finn etterhvert en bedre kjæreste, er mitt råd til deg Anonymkode: aa42a...7ce 8 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #13 Skrevet 24. mai 2022 Dette var garantert ikke et engangsligg, hvordan kan du tro noe sånt? Han «jobber» lange dager, selvsagt for å kunne gjøre andre ting uforstyrret av deg som bor i en annen by. Helt problemfritt til du kom på overraskelsesbesøk. Kom deg vekk hvis du ikke er polyamorøs. Anonymkode: df955...701 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #14 Skrevet 24. mai 2022 Du er nok ikke så fin som du tror, hvis ikke hadde han ikke vært utro. Anonymkode: 4d3d9...8cc 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #15 Skrevet 24. mai 2022 Er han noe pen da? Tror ikke jeg hadde giddet bruke mer tid på han med mindre han hadde et eksepsjonelt vakkert ansikt og en fantastisk kropp. Hvis han ikke er en 10-er så gidder man iallefall ikke ta til takke med en stygging som i tillegg er utro. Anonymkode: c7cc3...c61 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #16 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Den dama er litt eldre enn meg, hun er normalt pen, men ikke veldig pen. Jeg er derimot slank og trent og fikk tilbud hver uke da jeg har vært singel. Blir litt matt når jeg leser sånt. Alt handler ikke om kropp og utseendet! Gjør det slutt og gå videre, sånne duster er uansett ikke noe å samle på. Anonymkode: ac4f6...50f 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #17 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du ønsker ikke slå opp for da må di flytte ut av leiligheten hans. Og nå ønsker du å rettferdiggjøre å fortsette å bo i leiligheten, og fortsatt være kjæreste med han. Anonymkode: b4cda...564 Hun bor jo ikke der 🙄 Dump og ghost, ts. Det vil føles bedre i lengden. Anonymkode: 51d20...e76 1
Rosatoast Skrevet 24. mai 2022 #18 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er en 25 år gammel jente som er fulltidsstudent i en større by, men har kjæreste i Oslo. Han jobber der, og jobber ca 12 timer i døgnet på ulike prosjekter mv. Vi har vært sammen i et år snart, og ting har vært veldig fint på tross av avstands forholdet. Han tjener veldig godt og har leilighet i byen jeg studerer og der vi traff hverandre, som han fortsatt ikke har solgt pga meg, og for å treffe meg i helgene. Han er min første kjæreste der jeg har vært ordentlig forelsket. Nå er nyforelskelsen gått over, men vi har det fortsatt fint sammen. Forrige helg ville jeg overraske ham og kom på spontanbesøk til Oslo fredag med seneste flyet, og fordi jeg har tilgang med egen nøkkel låste jeg meg inn, og hørte litt stønning, ikke veldig mye, trodde først der var naboene, men fant ut at det var ham som koste seg med en kollega fra jobb, sikkert etter en overtidsmiddag med alkohol. Han har vært utro mot tidligere kjærester før også, så jeg visste at jeg tok en risiko med å være med ham. Jeg hadd mest lyst til bare å slå til ham og brenne opp alle tingene hans, men behersket meg og dra til ei venninne i byen. I etterkant har han sendt meg talemelding og kysse emoji der han sa unnskyld og at han savnet å være så langt vekk fra meg, at han elsker meg mv, og at det var en engangssak, at han hadde fått litt å drikke mv…. Den dama er litt eldre enn meg, hun er normalt pen, men ikke veldig pen. Jeg er derimot slank og trent og fikk tilbud hver uke da jeg har vært singel. Jeg klarer ikke å sove om natten, har bare sittet å sett på tv de siste to dagene og føler meg så innmari sviktet. Jeg har vurdert å skrive en tidligere kjæreste som er singel fortsatt for å ta hevn, men vil av prinsipp ikke bedra en partner. Jeg skjønner ikke noe ved ham, menn går jo vanligvis etter de peneste jentene de kan få, og jeg er definitivt penere enn henne. Har det helt forferdelig for tiden. Anonymkode: 81b9f...d61 Utseende er en objektiv sak, selv om du mener en kvinne ikke er særlig pen - så kan kjæresten din mene hun er kjempe pen. Er dere fortsatt sammen? Jeg hadde garantert dumpa typen min hvis jeg gikk inn, og han hadde sex med en annen. Dette er drøy destruktiv adferd som ikke hører hjemme i et parforhold. 3
Goodtimes Skrevet 24. mai 2022 #19 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor slår du ikke opp? Og hva har det med saken å gjøre at du er penere enn henne? Du virker ikke som du er 25 år, egentlig. 🤷♀️ Anonymkode: 63c39...f5e Grunnen til at hun skriver dette er nok rett og slett for å føle seg litt bedre, noe jeg har full forståelse for. Godt å se at TS anerkjenner sin egen skjønnhet, selv etter at hun helt sikkert fikk seg en real selvtillitsknekk etter dette. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #20 Skrevet 24. mai 2022 Du virker til å være kjedsommelig opptatt av utseende, ts, det er en stor ulempe når den første nyforelskelsen har gitt seg. Anonymkode: 25677...e96 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå