Gjest AprilRyan Skrevet 24. mai 2022 #21 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahaha...the irony, det er så mange menn som piper om at de blir valgt vekk pga manglende høyde, men velger vekk høye damer selv.. Anonymkode: 05896...83e Enig i dette, men det er selvfølgelig lov når det er menn som velger bort kvinner på grunn av høyde Uansett, så må man egentlig regne med at man ikke er alles preferanse og her virket det som han liker veldig petite damer. Så selv om han er høy selv så betyr ikke det at han liker høye damer. Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #22 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hahaha...the irony, det er så mange menn som piper om at de blir valgt vekk pga manglende høyde, men velger vekk høye damer selv.. Anonymkode: 05896...83e Hvor er ironien? Da må det jo i så fall være de samme mennene? Alle velger jo basert på preferanser, hele tiden. Anonymkode: eadcb...d95
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #23 Skrevet 24. mai 2022 Johan2021 skrev (13 minutter siden): Hei du, ikke generaliser her , evt. er ikke jeg et "mannfolk". Du er definitivt innafor du og 😍 Det var definitivt ikke meningen, de fleste menn er ikke sånn Anonymkode: 20b91...cb1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #24 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): du er ganske høy, de fleste jeg kjenner liker kvinner som er litt mer normal høyde. Anonymkode: 4f1e0...5bd «Normal» høyde? Anonymkode: 9d051...827 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #25 Skrevet 24. mai 2022 Lisamarie skrev (11 minutter siden): Nesten alle mine venninner er i mitt vektskifte, om de er 165, 170 eller 180. Jeg har ikke venninner på 50 kg. Jeg tenker at enkelte har et forskrudd syn på kropp. Ja, noen er 50 kg og det er flott, men om jeg hadde vært 50 kg hadde jeg vært veldig undervektig. Og høyden kan ikke gjøres noe med. Jeg og han er forsåvidt fra samme sted, men bor i oslo. Vi kunne hatt masse å snakke om og det kunne vært veldig hyggelig å snakke med en fra samle sted, men her ble jeg dømt kun på utseende. Ja, det er jo veldig sjelden, jeg kjenner heller ingen med den vekta. Jeg synes det var en utrolig snodig oppførsel fra hans side dersom han sluttet å prate med deg dersom han mente du var 25 kilo mer enn ønskelig 🙈 Om det er det han vil ha så kommer han til å slite. Anonymkode: 20b91...cb1
Gjest Johan2021 Skrevet 24. mai 2022 #26 Skrevet 24. mai 2022 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: «Normal» høyde? Anonymkode: 9d051...827 Normal høyde er definert ut i fra hvilken høyde flertallet har. Dette kan visualiseres med en gaussisk kurve (hump) hvor normalen ligger der toppen havner. Den er vel rundt 168-169 tror jeg. Eller man kan si det slik (sakset fra et eller annet sted): Normalfordelingen er en symmetrisk sannsynlighetsfunksjon som beskriver fordelingen av verdier for en variabel som varierer tilfeldig. Flesteparten av verdiene samler seg rundt den sentrale delen av kurven og angir den sentrale tendens. Normalfordelingen beskriver en rekke fenomener, hendelser og målinger vi gjør av naturen. Normalfordelingskurven kan således betraktes som universell. Endret 24. mai 2022 av Johan2021 skrivefeil
Pysa Skrevet 24. mai 2022 #27 Skrevet 24. mai 2022 Husk at dette er nettdating, da. Det er godt mulig at han har fått god kontakt med noen andre, og derfor sluttet å svare deg. Det betyr ikke at han har problemer med vekten din. Ja, han er dust som ghoster likevel, men slik er det på nett. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #28 Skrevet 24. mai 2022 Pysa skrev (3 minutter siden): Husk at dette er nettdating, da. Det er godt mulig at han har fått god kontakt med noen andre, og derfor sluttet å svare deg. Det betyr ikke at han har problemer med vekten din. Ja, han er dust som ghoster likevel, men slik er det på nett. Det var jo pussig at han skulle dra inn det med 45kg da? Med mindre han hadde en petite på det andre øret. Anonymkode: eadcb...d95
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #29 Skrevet 24. mai 2022 Pysa skrev (5 minutter siden): Husk at dette er nettdating, da. Det er godt mulig at han har fått god kontakt med noen andre, og derfor sluttet å svare deg. Det betyr ikke at han har problemer med vekten din. Ja, han er dust som ghoster likevel, men slik er det på nett. Vi avtalte å møte for å gjøre en aktivitet. Han virket veldig giret. Helt til vekten kom på bordet. Så jeg tror vekten er grunnen. Anonymkode: ef080...59a
Lisamarie Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #30 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var jo pussig at han skulle dra inn det med 45kg da? Med mindre han hadde en petite på det andre øret. Anonymkode: eadcb...d95 Enig!
Pysa Skrevet 24. mai 2022 #31 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi avtalte å møte for å gjøre en aktivitet. Han virket veldig giret. Helt til vekten kom på bordet. Så jeg tror vekten er grunnen. Anonymkode: ef080...59a Da er fyren en tosk og du er heldig som fant det ut så tidlig.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #32 Skrevet 24. mai 2022 Man skal være ganske lav for å veie 45 kg når man er voksen?🤷♀️ Jeg er 1.68 men veier hooooold dere fast nå, godt over 50 kg. Er vel bolla pinnsvin i hans øyne jeg da sikkert… Høres ut som du kunne vært modell ts🤩 vær stolt over høyden din! Anonymkode: 23ac1...d35
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #33 Skrevet 24. mai 2022 En del menn har ikke SNØRING på hva som er normal vekt for kvinner, og tror alle over 50 kg er feite. Jeg er 181 høy, ser normal ut, og veier (hold dere fast) 82 kg. Jeg har store bryster, brede hofter, og muskler, som gjør at vekten blir høy. Jeg ser ikke feit ut av den grunn. Men menn antar at jeg veier 59 kg, og om de får vite vekta mi før de møter meg, antar de at jeg er feit. Anonymkode: 5970c...df4 2
Lisamarie Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #34 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): En del menn har ikke SNØRING på hva som er normal vekt for kvinner, og tror alle over 50 kg er feite. Jeg er 181 høy, ser normal ut, og veier (hold dere fast) 82 kg. Jeg har store bryster, brede hofter, og muskler, som gjør at vekten blir høy. Jeg ser ikke feit ut av den grunn. Men menn antar at jeg veier 59 kg, og om de får vite vekta mi før de møter meg, antar de at jeg er feit. Anonymkode: 5970c...df4 Det er helt sykt. Om man er høy, har litt former og muskler, veier man ikke 50! Syk holdning der ute!
Pingvinen Skrevet 24. mai 2022 #35 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg husker i den første Batman-filmen nevner Kim Basinger at hun er rundt 40-50 kilo. Hun er jo sikkert bitteliten, men dersom mannfolk har lært om kvinner og vekt fra film og lignende så er det ikke rart du virket som ei dundre om du veier hele 70 kilo 🙄 Jeg er like høy som deg, men ti kilo mer, hva hadde han tenkt om meg 😅 Anonymkode: 20b91...cb1 Hun er 171 cm, så da var ganske så tynn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå