Lisamarie Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Skrev nylig med en mann på Tinder. Hyggelig kar. Vi avtalte å møtes for å gjøre en aktivitet på første date. Han mente at dette kom til å være enklere for meg å gjennomføre, fordi jeg er 45 kg. Jeg fortalte han da at jeg er 1,80 høy og 70 kg. Selv er han en mann på 100 og er over 1,90. Bildene mine på Tinder er ikke redigerte og jeg er slank/atlestisk. Ingen liten kvinne med andre ord, men veldig slank. Etter dette sluttet han bare å svare. Er ikke det veldig merkelig? At han antok at jeg veide 45 kg? 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Ehm, jo. Det er veldig spesielt. Hadde fjernet matchen. Anonymkode: 11678...5d3 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 du er ganske høy, de fleste jeg kjenner liker kvinner som er litt mer normal høyde. Anonymkode: 4f1e0...5bd 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: du er ganske høy, de fleste jeg kjenner liker kvinner som er litt mer normal høyde. Anonymkode: 4f1e0...5bd Så hun burde kutte av føttene under knærne da, eller har du noen andre gode tips å komme med? 🙃 Anonymkode: 11678...5d3 13 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 Tulling. Bra du slapp å bruke tid på ham. Anonymkode: d9293...442 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Lisamarie skrev (7 timer siden): Skrev nylig med en mann på Tinder. Hyggelig kar. Vi avtalte å møtes for å gjøre en aktivitet på første date. Han mente at dette kom til å være enklere for meg å gjennomføre, fordi jeg er 45 kg. Jeg fortalte han da at jeg er 1,80 høy og 70 kg. Selv er han en mann på 100 og er over 1,90. Bildene mine på Tinder er ikke redigerte og jeg er slank/atlestisk. Ingen liten kvinne med andre ord, men veldig slank. Etter dette sluttet han bare å svare. Er ikke det veldig merkelig? At han antok at jeg veide 45 kg? Ja. Barn veier 45 kg. Voksne gjør det ikke. Så dette ble litt mislykket trolling, «lisamarie». Anonymkode: 6f410...bc2 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Hvis dette ikke bare er tull, så var det kanskje en sleip måte å fiske etter dine egentlige mål og vekt? Og du havnet tydelig utenfor preferansene. Anonymkode: eadcb...d95
Lisamarie Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja. Barn veier 45 kg. Voksne gjør det ikke. Så dette ble litt mislykket trolling, «lisamarie». Anonymkode: 6f410...bc2 Ja. Jeg spøker ikke altså. Jeg er enig med deg. Barn veier 45, men det er nok preferansen hans med små damer. Og der havnet jeg utenfor preferansen. 1
Forundret.. Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så hun burde kutte av føttene under knærne da, eller har du noen andre gode tips å komme med? 🙃 Anonymkode: 11678...5d3 Jeg tenker at hun bør ta dem over knærne, hun skal jo tross alt redusere vekten til ca halvparten også. Ts, jeg tenker at du skal være glad for at du ikke kasta bort mer tid på den fyren der. Han løy kanskje på seg 20 cm og kom frem til at du kom til å gjennomskue ham med dine 1.80. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #10 Skrevet 24. mai 2022 Det er ikke sikkert han har kontroll på hva kvinner egentlig veier, dersom han tror at 45 kg er en normalt for en slank kvinne så høres vel du kjempestor ut, kanskje han tror bildene dine lyver eller er redigerte. Men mulig han bare har en preferanse for de mer petite, ja. Noen menn liker å sprade ved siden av en modellhøy dame, andre synes det er mer feminint med ei de kan hive litt rundt på. Det at han kaster ut en vekt kan jo være for å fiske litt etter nettopp dette. Eventuelt løy han noe på høyden selv.. de mennene blir jo greit tatt på det når dama som tropper opp er like høy 😛 Jeg er forøvrig ca samme vekt og høyde og finnes ikke tykk. Men det er jo mye kropp å skulle håndtere 😂 Anonymkode: 1d9e7...572 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #11 Skrevet 24. mai 2022 Wow, 180cm og slank/atletisk 70kg hadde vore perfekt for meg som mann på 190 cm og 85kg (I know, eg er minst 5kg for mykje, burde vore 80). Anonymkode: 2e8d1...a85 1
Lisamarie Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #12 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er ikke sikkert han har kontroll på hva kvinner egentlig veier, dersom han tror at 45 kg er en normalt for en slank kvinne så høres vel du kjempestor ut, kanskje han tror bildene dine lyver eller er redigerte. Men mulig han bare har en preferanse for de mer petite, ja. Noen menn liker å sprade ved siden av en modellhøy dame, andre synes det er mer feminint med ei de kan hive litt rundt på. Det at han kaster ut en vekt kan jo være for å fiske litt etter nettopp dette. Eventuelt løy han noe på høyden selv.. de mennene blir jo greit tatt på det når dama som tropper opp er like høy 😛 Jeg er forøvrig ca samme vekt og høyde og finnes ikke tykk. Men det er jo mye kropp å skulle håndtere 😂 Anonymkode: 1d9e7...572 Haha. Ja, det er mye kropp å håndtere. Selv om man er slank. Og bildene mine er ikke redigerte. De er helt ekte. Men ingen liten kvinne nei.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #13 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): du er ganske høy, de fleste jeg kjenner liker kvinner som er litt mer normal høyde. Anonymkode: 4f1e0...5bd Hahaha...the irony, det er så mange menn som piper om at de blir valgt vekk pga manglende høyde, men velger vekk høye damer selv.. Anonymkode: 05896...83e 7
Gjest Johan2021 Skrevet 24. mai 2022 #14 Skrevet 24. mai 2022 Hadde gjerne datet deg ! Jeg er svak for høye kvinner. Er 182 selv og skulle gjerne hatt en som var omtrent like høy 😍. 45 kilo er jo undervekt selv for ei dame på 170. Jeg tenker at han slengte det ut som et forsøk på en morsom kommentar, og egentlig mener at du er slank og fin.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #15 Skrevet 24. mai 2022 Du er sikkert helt nydelig. Har selv møtt noen sånne menn som helst vil ha kvinner som er undervektige. For de fleste kvinner er undervektige, veier de 45 kg. Jeg er selv normalvektig og trener mye, men jeg har da rumpe, lår og pupper. Men har da fått høre at jeg er for stor. Jeg er lav da, kun 162. Anonymkode: 0e35a...a59
Lisamarie Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #16 Skrevet 24. mai 2022 Johan2021 skrev (19 minutter siden): Hadde gjerne datet deg ! Jeg er svak for høye kvinner. Er 182 selv og skulle gjerne hatt en som var omtrent like høy 😍. 45 kilo er jo undervekt selv for ei dame på 170. Jeg tenker at han slengte det ut som et forsøk på en morsom kommentar, og egentlig mener at du er slank og fin. Tusen takk 😍 hyggelig kommentar! Han sluttet å svare. Så det tror jeg ikke. Sykt at menn på 100 kg, velger bort damer på 70, fordi kvinnen da er for stor. En sykt overfladisk verden. 1 1
Gjest Johan2021 Skrevet 24. mai 2022 #17 Skrevet 24. mai 2022 4 minutter siden, Lisamarie said: Tusen takk 😍 hyggelig kommentar! Han sluttet å svare. Så det tror jeg ikke. Sykt at menn på 100 kg, velger bort damer på 70, fordi kvinnen da er for stor. En sykt overfladisk verden. Det høres helt absurd ut. Du er jo i nedre del av normalen for din høyde. Jeg tenker at denne mannen ikke er noe særlig å samle på.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #18 Skrevet 24. mai 2022 Jeg husker i den første Batman-filmen nevner Kim Basinger at hun er rundt 40-50 kilo. Hun er jo sikkert bitteliten, men dersom mannfolk har lært om kvinner og vekt fra film og lignende så er det ikke rart du virket som ei dundre om du veier hele 70 kilo 🙄 Jeg er like høy som deg, men ti kilo mer, hva hadde han tenkt om meg 😅 Anonymkode: 20b91...cb1 1
Gjest Johan2021 Skrevet 24. mai 2022 #19 Skrevet 24. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg husker i den første Batman-filmen nevner Kim Basinger at hun er rundt 40-50 kilo. Hun er jo sikkert bitteliten, men dersom mannfolk har lært om kvinner og vekt fra film og lignende så er det ikke rart du virket som ei dundre om du veier hele 70 kilo 🙄 Jeg er like høy som deg, men ti kilo mer, hva hadde han tenkt om meg 😅 Anonymkode: 20b91...cb1 Hei du, ikke generaliser her , evt. er ikke jeg et "mannfolk". Du er definitivt innafor du og 😍
Lisamarie Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #20 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg husker i den første Batman-filmen nevner Kim Basinger at hun er rundt 40-50 kilo. Hun er jo sikkert bitteliten, men dersom mannfolk har lært om kvinner og vekt fra film og lignende så er det ikke rart du virket som ei dundre om du veier hele 70 kilo 🙄 Jeg er like høy som deg, men ti kilo mer, hva hadde han tenkt om meg 😅 Anonymkode: 20b91...cb1 Nesten alle mine venninner er i mitt vektskifte, om de er 165, 170 eller 180. Jeg har ikke venninner på 50 kg. Jeg tenker at enkelte har et forskrudd syn på kropp. Ja, noen er 50 kg og det er flott, men om jeg hadde vært 50 kg hadde jeg vært veldig undervektig. Og høyden kan ikke gjøres noe med. Jeg og han er forsåvidt fra samme sted, men bor i oslo. Vi kunne hatt masse å snakke om og det kunne vært veldig hyggelig å snakke med en fra samle sted, men her ble jeg dømt kun på utseende. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå