Gå til innhold

Mannen saboterer vektnedgangen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow, eksen min kjøpte haugevis av favorittsjokoladen min da jeg slanket meg og masse av min favorittcider da jeg slutta å drikke alkohol, og jeg trodde det var ille, men jeg ble jo ikke faktisk lurt til å spise noe. Dette er ganske sykt. Hadde slitt med å stole på ham fremover.

Anonymkode: 9db71...490

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Felles skjebne er felles trøst", sier et gammelt ordtak. Er mannen din kanskje overvektig selv, og redd for å bli den eneste overvektige i forholdet? For denne oppførselen hans minner meg om alkiser som nærmest tvangssjenker andre som prøver å slutte/moderere sitt eget inntak. Det er en feig og egoistisk adferd som bunner i sjalusi over at andre skal klare noe de selv ikke vil prøve engang.

Anonymkode: bd1c6...448

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket mer med mannen din, TS? 

Jeg er dødsnysgjerrig på hvilke flere unnskyldninger han har for det her?? 

Anonymkode: 5ef36...e0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en "feeder" eller no? Vil han ha deg stor?

Anonymkode: b6d48...569

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på denne tråden her 😂 Makan til sabotasje! 

Anonymkode: 5ef36...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

samme her! 

TS, er du fremdeles sammen med dette uhyret? 

Anonymkode: fc095...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 12.14):

Jeg veide rett i underkant 120kg da jeg bestemte meg for at nok var nok. Mannen var støttende- det vil si med ord, men med handlinger så begynte han plutselig å hoarde inn med chips, godteri, kaker, bakevarer. Når jeg kom hjem fra jobb om kvelden hadde han tre bager med McDonalds på kjøkkenbordet. Avtalen var at han skulle lage fisk, men han sa at han glemte det og at det ble raskere å kjøre å kjøpe litt mat i stedet. Han dreiv hele tiden å maste på meg om at jeg måtte jo kose meg også, ikke være for streng med kostholdet for da gikk det ikke osv.

Etterhvert må han ha skjønt at jeg ikke lot meg vippe av pinnen denne gangen og han sluttet å handle inn all den giften. Han ble plutselig superstøttende og skulle hjelpe meg og lage all mat til meg omtrent slik at jeg- som han sa, kunne fokusere på å spise sunt og oppnå det vekttapet jeg ville. Jeg ble veldig lettet og glad. Men etterhvert oppdaget jeg at vektnedgangen stagnerte og snart sto den stille og jeg gikk faktisk opp igjen halvparten av hva jeg hadde gått ned, noe som var rart da jeg bare spiste sunne, magre måltider.

Så lager han lunsj til meg en dag, mens jeg skulle ta en dusj. Jeg glemte noe og gikk ut på kjøkkenet og der ser jeg han legger til olje i STORE mengder. Jeg spør hva han holder på meg og han fryser til. Etter mye om og men så kommer det frem at han har tilsatt olje og sukker i måltidene mine. Han var så redd for at jeg skulle sulte meg ihjel, at det ikke var sunt og at jeg ikke måtte gå for raskt ned i vekt?!? Sulte meg i hjel, jeg på nå 115kg? Det var ikke få eller små porsjoner, men smarte kalorier med næringsrik mat jeg gikk for så ingen grunn til bekymring der. Føler meg skikkelig svikt 😞 Aner ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg er så sint og lei meg.

Anonymkode: 44b68...0c0

Dette handler ikke om at han tror du skal sulte ihjel. Han tenner på store damer og vil ikke at du skal ned i vekt. Fat-fetisj 

Anonymkode: 450ca...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...