Gå til innhold

Hva er greia med hundeeire?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn helt seriøst hva er greia med hundeeire, er jeg den eneste som får litt rare vibber fra de? Men jeg klarer ikke helt putte fingeren på hva det er med de.

Noen andre som har samme opplevelsen?

Anonymkode: f4f4a...794

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være litt mer spesifikk her.. Hva mener du at gjør dem annerledes? At de er glade i et dyr? 

• Liker 3
Gjest Hippokrates
Skrevet

Tror du må snu på spørsmålet ditt.

Sånn helt seriøst hva er greia med deg, som får rare vibber av hundeeiere, uten å vite hva det er med deg?

Skrevet

Det er såpass mange hundeeiere i verden at det er vanskelig å finne noen andre fellesnevnere enn hunden. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn helt seriøst hva er greia med hundeeire, er jeg den eneste som får litt rare vibber fra de? Men jeg klarer ikke helt putte fingeren på hva det er med de.

Høres ut som slike rare vibber som jeg får av denne tråden, av at noen har et eller annet problem med alle hundeeiere, men er fryktelig hemmelighetsfull om hvorfor, og vil ikke dele detaljer. 

Anonymkode: 63024...27f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke helt hva jeg skal si, de virker bare merkelig om det gir mening. På lik måte noen med autisme virker merkelig, litt vanskelig og forklare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Veit ikke helt hva jeg skal si, de virker bare merkelig om det gir mening. På lik måte noen med autisme virker merkelig, litt vanskelig og forklare.

Nei, det gir ikke mening at du merker noe autismelignende hos alle hundeeiere i verden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det gir ikke mening at du merker noe autismelignende hos alle hundeeiere i verden.

Det er noe som ikke stemmer hos hundeeiere er alt jeg sier. Lyset er på men ingen er hjemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HundeEIERE

Anonymkode: ef380...c5b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De er ihvertfall noen jævler og til tider zombier der de blindt følger hunden. Ser stadig mange rundt omkring som går en kort tur i nabolagene, så hunden kan gjøre fra seg hos naboen.

Anonymkode: 9bedf...d74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De har jo hund fordi ingen mennesker har lyst til å være slaven deres. 😬

Anonymkode: acf74...02a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lyset er på, og ingen er hjemme hos kronprinsparet? 

Lyset er på, og ingen er hjemme hos Bill gates? 

Lyset er på og ingen er hjemme hos Elon Musk? 

Eller familien Hansen nedi gata, med to barn og normale jobber? 

I tillegg syns jeg det er godt jobba av deg å ha møtt såpass mange hundeeiere verden rundt, at du kan kollidere med hvordan de er som en homogen gruppe! 

Anonymkode: 4517b...c41

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Konkludere*

Anonymkode: 4517b...c41

Skrevet

Skjønner ikke helt hva ts mener her, vil her med det spm. Hilsen hundeeier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 10.06):

Er det hundeleir du tenker på kanskje? Da skjønner jeg, det betyr jo at man har/får et fellesskap for både bikkja og eierne. Lik interesse, får mer kunnskap, erfaringer osv. for oss tobente. 

Ikke dumt, det er noen firbente som trenger sosialisering blant likeartede dyr. Lærer seg hundespråket og de får erfaringer som taes med i "ryggsekken" sin videre i livet med eiere. 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet
On 5/24/2022 at 9:37 AM, AnonymBruker said:

Er det du som har vært på ferde, TS?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/z7BK5r/hundedrama-fant-poelser-fulle-av-knust-glass

Skeptisk til folk som ikke liker hunder, altså. Har vært flere hendelser rundt i landet hvor personer pakker inn barberblad og glasskår i pølsebiter og legger ut på turstier for å skade hunder. 

Anonymkode: 62045...051

"Sjokkert" Er det mulig! Hva feiler det folk! :angry:

Anonymkode: fd399...722

• Liker 1
Skrevet

"Alle" har jo hund for tiden. Ca annenhver husstand hvor jeg bor. Det er ingen nisjehobby hvor det er mulig å finne fellesskap eller likeshetstrekk blant alle hundeiere. Noen lever og ånder for hund. Har kanskje flere stykk og bruker mange timer på trening hver uke, har et nettverk som i stor grad består av andre hundeinteresserte. Andre, de fleste hundeeiere vil jeg tro, har familiehund som de bruker et par timer på hver dag og er ellers opptatt av de samme tingene som sin hundeløse nabo. Førstnevne gruppe kan fremstå litt sære, som de fleste som er nerder innenfor et spesifikt interesseområde. 

Et alt for langt og begrunnet svar for denne tråden. Men jeg er arbeidsledig idag, så why no. 

AnonymBruker
Skrevet

Opplever de som sosiale mennesker med empati :) men det finnes sikkert unntak?  Feks de som ikke har snøring på hundehold - mange som har skaffet seg hund i koronatiden som ikke har lest seg opp på hund, gått kurs osv- og dermed har fått problemhunder med seperasjonsangs osv😔

Anonymkode: fcbb5...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...