AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Jeg har kjøpt en krukke med kokosolje for å gi litt til hunden da jeg har hørt at det er bra for bl.a flått. Det samme gjelder nok for oss mennesker når vi går i skog og mark. Men bruker noen her kokosolje til feks hud og er fornøyd med det? Evt annet dere bruker den til? ☺️ Anonymkode: 20ecd...527
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Smører den i nesa. Har tørre slimhinner. bruker den også på små sår, da den er naturlig desinfiserende. Anonymkode: 96724...909
Olive_North Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Har aldri hørt at den fungerer mot flått for hunder, hvordan fungerer det? 😊 Til vanlig bruker jeg litt i hårtuppene etter dusj, og på leggene rett etter dusj. Smører når jeg fortsatt er våt på beina.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Olive_North skrev (24 minutter siden): Har aldri hørt at den fungerer mot flått for hunder, hvordan fungerer det? 😊 Til vanlig bruker jeg litt i hårtuppene etter dusj, og på leggene rett etter dusj. Smører når jeg fortsatt er våt på beina. Til hund (og katt) kan en smøre litt i pels/hud gjerne i nakken. Flåtten liker ikke den søte lukten eller noe slikt. Vi kan også smøre litt på feks legger hvis vi skal gå i feks skog eller høyt gress etc. Jeg har ikke prøvd selv enda, men tenkte å forsøke. 😊 Anonymkode: 20ecd...527
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Har ikke dyr. Men jeg bruker den som fuktighetskrem (overalt), som barberingskrem, og som sminkefjerner. Trenger ikke flere hudprodukter. Anonymkode: 99215...7d0 1
Olive_North Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Til hund (og katt) kan en smøre litt i pels/hud gjerne i nakken. Flåtten liker ikke den søte lukten eller noe slikt. Vi kan også smøre litt på feks legger hvis vi skal gå i feks skog eller høyt gress etc. Jeg har ikke prøvd selv enda, men tenkte å forsøke. 😊 Anonymkode: 20ecd...527 Oj, skal prøve det, takk😊
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Har brukt kokosolje i mange år nå. Eneste kremen som ikke huden min reagerer på. Smører inn kroppen, lager scrub med sukker og eventuelt en duft, smører føttene hver kveld, smører sår og kutt da det gjør at det klør mindre, har det i hårtuppene som en kur, smører det på magen til tispa mi da hu noen ganger får en fiks greie om å vaske seg mye der og blir dermed rød og sår Anonymkode: 45b77...473
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 Olive_North skrev (8 timer siden): Oj, skal prøve det, takk😊 Skal visst nok være bra for dem å få litt kokosolje i maten også har jeg blitt fortalt. Bra for pelsen. Men jeg vet ikke nok om det. Må lese meg litt mer opp. Vi har en hund med mye pels, så hvis det er bra for hund og pels så tenkte jeg å prøve. 😊 Anonymkode: 20ecd...527
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har brukt kokosolje i mange år nå. Eneste kremen som ikke huden min reagerer på. Smører inn kroppen, lager scrub med sukker og eventuelt en duft, smører føttene hver kveld, smører sår og kutt da det gjør at det klør mindre, har det i hårtuppene som en kur, smører det på magen til tispa mi da hu noen ganger får en fiks greie om å vaske seg mye der og blir dermed rød og sår Anonymkode: 45b77...473 Jeg skal prøve ut. Smurte litt i ansiktet nå for jeg var litt tørr og nuppete i huden. Kanskje jeg har reagert på noe. Så tenkte at kanskje kokosoljen kunne være bra. Anonymkode: 20ecd...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå