AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hei. Jeg har blitt uplanlagt gravid og jeg og mannen har vært sammen i snart 15 år. Har alltid sagt vi ikke skal ha barn og vi har aldri hatt noen stor interesse for dette heller. Nå som jeg er blitt gravid har jeg fått panikk for hva jeg egentlig vil. Er i starten av 30 årene så dette kan være min eneste sjanse..samtidig så har jeg og mannen hatt det veldig fint uten barn og bare våre pelsbarn i livet..jeg er så redd for å angre om jeg tar abort elle om jeg ikke tar abort..angsten spiser meg opp innvendig. Hormonene som jeg nå har i kroppen hjelper ikke akkurat på situasjonen 😔 noen som har vært i sånn situasjon? Beholdt du eller tok abort? Hva fikk deg eventuelt til å endre mening om det ene eller det andre? Anonymkode: 28a19...fb0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Du må ha en god grunn for ikke å beholde barnet, ellers vil du angre resten av livet. Anonymkode: 0e5e1...bc7
Queen94 Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Du vil aldri angre på et barn du valgte å få! Men du kan angre på et barn du ikke valgte å få!
Hannah80 Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Queen94 skrev (5 minutter siden): Du vil aldri angre på et barn du valgte å få! Men du kan angre på et barn du ikke valgte å få! Jo, det finnes mennesker som angrer på at de fikk barn. Dessverre.
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Queen94 skrev (5 minutter siden): Du vil aldri angre på et barn du valgte å få! Men du kan angre på et barn du ikke valgte å få! Det stemmer faktisk ikke for alle. De fleste tar vare på barnet, men det er nok av dem som ikke er gode og kjærlige foreldre fordi de aldri egentlig ønsket barn.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Det er jo helt klart at dere har stor kjærlighet for hverandre, og for pelsbarna deres. Dere har stor omsorg. Hvis dere også har det stabilt og, hadde jeg beholdt barnet. Men det er meg. Jeg hadde blitt spist opp innvendig om jeg hadde tatt det bort, når ting var på stell sånn ellers. Anonymkode: cc485...36d
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo helt klart at dere har stor kjærlighet for hverandre, og for pelsbarna deres. Dere har stor omsorg. Hvis dere også har det stabilt og, hadde jeg beholdt barnet. Men det er meg. Jeg hadde blitt spist opp innvendig om jeg hadde tatt det bort, når ting var på stell sånn ellers. Anonymkode: cc485...36d Mange som elsker hunder og ikke kan fordra barn... Å skjønnmale det å være foreldre blir feil. Egentid, pleie forhold og sove ut ryker ofte i årevis. Mange forhold ryker. Jeg elsker ungen min. Men fy fader det har vært noen steintøffe perioder.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 WhisperingWind skrev (3 minutter siden): Mange som elsker hunder og ikke kan fordra barn... Å skjønnmale det å være foreldre blir feil. Egentid, pleie forhold og sove ut ryker ofte i årevis. Mange forhold ryker. Jeg elsker ungen min. Men fy fader det har vært noen steintøffe perioder. Jeg skjønnmaler ikke. For JEG trives som mor. Så det er min realitet. I medvind og motvind. Vi er vel forskjellig utrustet til å takle morsrollen 😉 Ho spør om grunner til å beholde, og det prøver jeg å gi. Jeg skriver også at det er MIN mening. Ergo, dette er opp til dem. Anonymkode: cc485...36d
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skjønnmaler ikke. For JEG trives som mor. Så det er min realitet. I medvind og motvind. Vi er vel forskjellig utrustet til å takle morsrollen 😉 Ho spør om grunner til å beholde, og det prøver jeg å gi. Jeg skriver også at det er MIN mening. Ergo, dette er opp til dem. Anonymkode: cc485...36d Så jeg er ikke utrustet fordi jeg synes det til tider er slitsomt👀
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Hva syns mannen din da? Anonymkode: 17505...d56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå