AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Vet ikke om jeg har dummet meg ut, men jeg velger og skrive her. Jeg har vært på en date med en fyr som jeg skulle møte igjen. I går var jeg hos kompisen min som har vært kun en kompis siden barnehagen. Da fikk jeg sendt bilde av meg at han satt ved siden av. Da valgte han og ikke svare meg. Da spurte jeg «hvorfor svarer du ikke» og da sendte han bare bilde av låret sitt. Og da sendte jeg hallo? Fordi jeg begynner og bli passe lei så jeg bare spurte rett ut. Da svarte han «hei» til hallo? meldinga mi. Da skrev jeg «orker ikke dette lenger jeg». Og i dag har han skrud av snapmap (der jeg kan se hvor han er). Tanker? Anonymkode: 31717...40a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vet ikke om jeg har dummet meg ut, men jeg velger og skrive her. Jeg har vært på en date med en fyr som jeg skulle møte igjen. I går var jeg hos kompisen min som har vært kun en kompis siden barnehagen. Da fikk jeg sendt bilde av meg at han satt ved siden av. Da valgte han og ikke svare meg. Da spurte jeg «hvorfor svarer du ikke» og da sendte han bare bilde av låret sitt. Og da sendte jeg hallo? Fordi jeg begynner og bli passe lei så jeg bare spurte rett ut. Da svarte han «hei» til hallo? meldinga mi. Da skrev jeg «orker ikke dette lenger jeg». Og i dag har han skrud av snapmap (der jeg kan se hvor han er). Tanker? Anonymkode: 31717...40a Kanskje du skulle sagt at det er en du har vert venn med siden barnehagen. Anonymkode: 474b4...905
anonymbruker2312 Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Uff, det der minner meg skikkelig om en fyr jeg holdte på med for en stund siden. Han ble alltid sjalu hvis for eksempel gutter tok kontakt med meg. Når jeg spurte han hva som var galt, ville han aldri nevne hva det var før jeg virkelig måtte mase meg til det. Han er nok definitivt sjalu ja, basert på oppførselen hans etter at du sendte bilde. På en måte kan jeg nok forstå han, i og med at du sender et bilde av at du sitter med en annen gutt til fyren du dater. Men på en annen side er det positivt at man er såppas "åpen" ved å vise hva man driver med, til og med når det er andre gutter involvert. Og dette er jo kompisen din, i mange år. Men dette vet jo ikke han, så dette bør du definitivt forklare han om. Han tok deg vel vekk fra snapmap også for å kanskje få en reaksjon fra deg, på den måten vise deg at han er skuffet. Jeg foreslår at du sender han en melding og forklarer situasjonen slik som den er og hva du har på hjertet. Vil han ikke høre på det, så er han nok bare ikke verdt tiden. Da er han bare helt sinnsykt sjalu, uansett om det er kompiser, at han senere i fremtiden kanskje ikke aksepterer at du har guttevenner om dere skulle bli i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 anonymbruker2312 skrev (13 minutter siden): Uff, det der minner meg skikkelig om en fyr jeg holdte på med for en stund siden. Han ble alltid sjalu hvis for eksempel gutter tok kontakt med meg. Når jeg spurte han hva som var galt, ville han aldri nevne hva det var før jeg virkelig måtte mase meg til det. Han er nok definitivt sjalu ja, basert på oppførselen hans etter at du sendte bilde. På en måte kan jeg nok forstå han, i og med at du sender et bilde av at du sitter med en annen gutt til fyren du dater. Men på en annen side er det positivt at man er såppas "åpen" ved å vise hva man driver med, til og med når det er andre gutter involvert. Og dette er jo kompisen din, i mange år. Men dette vet jo ikke han, så dette bør du definitivt forklare han om. Han tok deg vel vekk fra snapmap også for å kanskje få en reaksjon fra deg, på den måten vise deg at han er skuffet. Jeg foreslår at du sender han en melding og forklarer situasjonen slik som den er og hva du har på hjertet. Vil han ikke høre på det, så er han nok bare ikke verdt tiden. Da er han bare helt sinnsykt sjalu, uansett om det er kompiser, at han senere i fremtiden kanskje ikke aksepterer at du har guttevenner om dere skulle bli i et forhold. Takk for bra svar😊 Anonymkode: 31717...40a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Det som er, er at jeg syntes jeg har gitt alt av meg selv. Har prøvd og spørre om hva som er greia at han er så stille, har spurt om hva han tenker rundt oss. Men han er helt stille. Han vil bli kjent og han sier han er interissert, men han er dårlig på og snakke. Derfor toppa dette alt i går, så kjenner jeg ikke orker og spørre han om noe mer nå. Føler jeg maser. Nå er det faktisk han sin tur hvis han virkelig vil dette. Anonymkode: 31717...40a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Sitat Da fikk jeg sendt bilde av meg at han satt ved siden av. Skjønte ikke helt den her? Resten av innlegget ditt indikerer at du sendte bilde av deg og kompisen din. Spørsmålet er jo da i så fall hva skrev du på bildet, og hvorfor sendte du det til han? Visste han i det hele tatt at dette var en barndomskamerat av deg? Anonymkode: 77d45...390 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Har en venn som er sånn Takler ikke om jeg nevner at jeg drikker kaffe med en annen, selv om det er nabo eller annen forelder til venner av barna. Eller er på restaurant og spiser og han følger med hvor blikket mitt går konstant, sånn at man ender opp med å nistirre ned i tallerkenen. (Han er muligens intr men jeg har gjort det klart flere ganger at jeg ikke er intr romantisk) Det er utrolig slitsomt og vanskelig å forholde seg til. Løp mens du kan. Anonymkode: 0156e...783
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønte ikke helt den her? Resten av innlegget ditt indikerer at du sendte bilde av deg og kompisen din. Spørsmålet er jo da i så fall hva skrev du på bildet, og hvorfor sendte du det til han? Visste han i det hele tatt at dette var en barndomskamerat av deg? Anonymkode: 77d45...390 Altså jeg sender bare bilder av de jeg omgås med. Samme om det er jenter eller gutter. Jeg har også gode guttevenner, så dette er ikke noe jeg selv tenker over. Skrev ikke noe på bilde. En helt vanlig «tørrsnap» som han kun sender også. Så når han i tillegg virker sjalu også skrev jeg at «jeg gidder ikke mer jeg» fordi jeg er helt ærlig skikkelig lei av måten han er på. Eneste jeg vil er og kunne snakke med han om hverdagslige ting og snakke sammen. Men nå har han plutselig skrudd av «snapmap» og nå sender han meg ikke flere snapper. Virker det som han bryr seg? Anonymkode: 31717...40a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #10 Skrevet 22. mai 2022 Jeg skjønner ikke opplegget? Driver du å sender bilder av folk du er sammen med til dater? Det er jo totalt uinteressant for folk flest, gjerne like interessant som et bilde av et lår. Det betyr ikke at han er sjalu, men heller at du overreagerer og lager drama av små ting. Det hadde ikke jeg giddet heller.. Anonymkode: be566...1ae 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså jeg sender bare bilder av de jeg omgås med. Samme om det er jenter eller gutter. Jeg har også gode guttevenner, så dette er ikke noe jeg selv tenker over. Skrev ikke noe på bilde. En helt vanlig «tørrsnap» som han kun sender også. Så når han i tillegg virker sjalu også skrev jeg at «jeg gidder ikke mer jeg» fordi jeg er helt ærlig skikkelig lei av måten han er på. Eneste jeg vil er og kunne snakke med han om hverdagslige ting og snakke sammen. Men nå har han plutselig skrudd av «snapmap» og nå sender han meg ikke flere snapper. Virker det som han bryr seg? Anonymkode: 31717...40a Hvis jeg skal tolke ut i fra bare det du har skrevet her så vil jeg si at du også var litt klønete i snap'ene og svarene dine. Han ble skeptisk til hvem du satt sammen med og så turte han ikke spørre. Og så blir du veldig "på" med dine hallo og hei og hva skjer. Og når han ikke svarer så sier du at du "ikke gidder mer". Så han kan da - fordi han ikke fikk vite noe om hvem du satt sammen med - blitt veldig usikker og trodd at det var en du kunne/skulle hoppe til køys med. Hvis du hadde skrevet i snap'en din at "bare en hei fra meg og barndomskompisen min" så kan det hende det hadde vært bedre. Han følte seg kanskje sårbar fordi dere bare har datet, ikke er helt sammen? Kanskje han har hatt erfaring med jenter som dater flere samtidig? Jeg vet jo ingenting om han annet enn det du har skrevet, men kan noe av det jeg tenker være en grunn til at ting ble litt dumt for daten din? Anonymkode: 6bc7f...419 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså jeg sender bare bilder av de jeg omgås med. Samme om det er jenter eller gutter. Jeg har også gode guttevenner, så dette er ikke noe jeg selv tenker over. Skrev ikke noe på bilde. En helt vanlig «tørrsnap» som han kun sender også. Så når han i tillegg virker sjalu også skrev jeg at «jeg gidder ikke mer jeg» fordi jeg er helt ærlig skikkelig lei av måten han er på. Eneste jeg vil er og kunne snakke med han om hverdagslige ting og snakke sammen. Men nå har han plutselig skrudd av «snapmap» og nå sender han meg ikke flere snapper. Virker det som han bryr seg? Anonymkode: 31717...40a Hadde han vært sjalu og brydd seg, hadde han oppført seg på en annen måte. Når han bare kutter kontakten med deg, betyr det at han ikke gidder deg mer. Anonymkode: be566...1ae 2
Daria Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 Du sender ham ut av det blå og uten forklaring bilde av deg sammen med en annen? Hvorfor det? Å så begynne å mase om svar gjentatte ganger kunne fått meg også til å ikke gidde mer... Hans oppførsel her er ikke helt god, men din er også ganske merkelig... 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 Skjønner at deg oppfattes som rart. Men jeg har gitt alt av meg selv, jeg har spurt om ting. Jeg har sendt morsomme snapper uten og få svar. Jeg har dratt ting ut av han fordi han selv mener han alltid er stille. Så jeg blir lei meg og sliten av det her, da jeg håper på hver snap at han skal spørre om noe. Folk rundt meg har sagt jeg skal la det gå, men jeg ville gi han en sjangse. Og når dette her skjedde og han ikke gadd og svare på det engang var jeg veldig sånn. Nå er det nok. Dette her jeg gidder jeg ikke. Sånn at han kanskje fikk litt tid til og tenke at det ikke var greit. Og det at jeg sendte et bilde har vel ingenting og si? Kan ikke jenter og gutter være venner utenom at man må tenke rare ting. Han har vært en kompis av meg siden første klasse og han kan ikke bli sjalu av at jeg har guttekompiser. Han har mange ganger lagt ut bilde av jentevennene sine. Jeg lurer bare på om virker sjalu og såra? Isåfall må jeg ta en snakk med han. Om ikke så lar jeg det gå. Anonymkode: 31717...40a
Chailatte Skrevet 23. mai 2022 #15 Skrevet 23. mai 2022 Nei uff, tegn på sjalusi er noe man skal ta på alvor. Jeg matcha med en fyr en gang og vi tok oss tid til å bli kjent via tlf samtaler og chat før vi møttes. 4 dager før vi skulle møtes for første gang, skjedde det en alvorlig hendelse med bestevenninna mi. Jeg sa fra til han at jeg kom til å være fraværende på snap og meldinger den kvelden fordi jeg skulle være med henne, uten å utdype for mye (ville ikke utlevere henne). Fikk noen snapper utover kvelden jeg svarte hyggelig, men litt kort på (stilte ikke spørsmål tilbake). Han visste jo jeg var opptatt med henne. Dagen etter fikk jeg en vegg med tekst fra han der han skrev at han hadde på følelsen av at jeg var med en annen fyr den kvelden, og at han mente det var best å avslutte og ikke møtes. Jeg sa meg enig fordi å bli beskylt for noe slikt er uaktuelt og det fant jeg meg ikke i - og det fortalte jeg han og. Samme kveld fikk jeg en sippemelding om at han hadde jo gledet seg sååå til å møte meg... da sa jeg at det hadde jeg og, og at det var synd utfallet ble slik, ønsket han lykke til videre, og blokkerte han overalt. Røde flagg som sjalusi er noe å ta på alvor, man vil alltid vise seg fra sin aller beste side i begynnelsen og er noen sååå sjalu så tidlig i relasjonen at de ikke klarer å skjule det, blir det hvertfall ikke bedre - tenk så sjalu de egentlig er og hvor ille det kan bli senere.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #16 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vet ikke om jeg har dummet meg ut, men jeg velger og skrive her. Jeg har vært på en date med en fyr som jeg skulle møte igjen. I går var jeg hos kompisen min som har vært kun en kompis siden barnehagen. Da fikk jeg sendt bilde av meg at han satt ved siden av. Da valgte han og ikke svare meg. Da spurte jeg «hvorfor svarer du ikke» og da sendte han bare bilde av låret sitt. Og da sendte jeg hallo? Fordi jeg begynner og bli passe lei så jeg bare spurte rett ut. Da svarte han «hei» til hallo? meldinga mi. Da skrev jeg «orker ikke dette lenger jeg». Og i dag har han skrud av snapmap (der jeg kan se hvor han er). Tanker? Anonymkode: 31717...40a Du sender en bilde av deg og en man uten tekst til en fyr du dater🤔 det hadde jeg opplevt som rart. Det er litt "se så populær jeg er". Anonymkode: 546f9...537 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå