AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Del Skrevet 22. mai 2022 Trenger råd og tips. På tross av at kjøreskolen er klar og tydelig på at jeg er klar for å kjøre opp, og har vært det lenge, har jeg strøket to ganger. Jeg tror hovedproblemet mitt er at jeg blir så nervøs at jeg ikke klarer å fokusere. Jeg blir rett og slett helt dårlig av tanken på at dette er så skjebnesvangert. Jeg er i midten av 20-årene og studerer noe hvor jeg absolutt bør ha lappen for å ikke havne langt ned i søkerbunken. Jeg har ikke noe problem med å kjøre bra når jeg øvelseskjører, så kjørelæreren skjønner ingenting av at jeg har strøket x 2. Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Hvordan snudde dere det? Anonymkode: 2bb3a...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Del Skrevet 22. mai 2022 Dytter på denne, siden oppkjøringen er i morgen. Ts Anonymkode: 2bb3a...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natea Skrevet 22. mai 2022 #3 Del Skrevet 22. mai 2022 Har du forsøkt å ta med kjørelæreren på oppkjøringen? Har hørt at det skal være mulig. Kanskje du slapper mer av da? Og skulle du stryke igjen så vet kjørelæreren mer av «hva det går i» 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Del Skrevet 22. mai 2022 Ikke rart du stryker om du kjører som om du sitter i en båt. Anonymkode: f1a67...c6d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Del Skrevet 22. mai 2022 Det er tydelig at du ikke trenger å flere kjøretimer med bil, du trenger kjøretimer på å takle nervøsiteten din! Hvis du stryker i morgen går du til en psykolog, og ikke tilbake til kjøreskolen. Når du har fått hjelp til å takle nervøsiteten din melder du deg opp til oppkjøring igjen. Anonymkode: bbacc...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoriia94 Skrevet 22. mai 2022 #6 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trenger råd og tips. På tross av at kjøreskolen er klar og tydelig på at jeg er klar for å kjøre opp, og har vært det lenge, har jeg strøket to ganger. Jeg tror hovedproblemet mitt er at jeg blir så nervøs at jeg ikke klarer å fokusere. Jeg blir rett og slett helt dårlig av tanken på at dette er så skjebnesvangert. Jeg er i midten av 20-årene og studerer noe hvor jeg absolutt bør ha lappen for å ikke havne langt ned i søkerbunken. Jeg har ikke noe problem med å kjøre bra når jeg øvelseskjører, så kjørelæreren skjønner ingenting av at jeg har strøket x 2. Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Hvordan snudde dere det? Anonymkode: 2bb3a...276 Hei , jeg strøket en gang. Jeg var nervøs og jeg kjørte for forsiktig på landevei 65-70 hvor er 80 sone og 97 på motorvei på grun av bil foran meg kjøre sakte. På grunn av det jeg fikk ikke bestått. Alle var overrasket at jeg fikk ikke bestå. Nå jeg må vente til juli. Lykke til. ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 22. mai 2022 #7 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke rart du stryker om du kjører som om du sitter i en båt. Anonymkode: f1a67...c6d Kan jo hende det er båtførerprøven 😅 Nei,fra spøk til alvor. Jeg heier på deg og tror at du kommer til å klare deg. Husk å spise godt før du kjører. Drikk vann så du ikke blir svimmel og ukonsentrert ( men ikke så mye at du må på do) og ikke minst, husk å oppdatere oss i morgen 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Del Skrevet 23. mai 2022 Laraa skrev (17 timer siden): husk å oppdatere oss i morgen 🤩 Her kommer oppdatering: I dag stod jeg! Og det var egentlig ganske tilfeldig, for jeg fikk verdens hyggligste og roligste sensor. Med en annen sensor kunne det fort gått rett vest igjen, for jeg var minst like nervøs som de to forrige gangene før jeg satte meg i bilen. Jeg forklarte sensor kort om "historien" min med oppkjøring, og da var han bare kjempestøttende. Han skrøt underveis og motiverte meg skikkelig, minnet meg på å puste og var blid og vennlig når jeg begynte å få panikk på en trang parkeringsplass. Han var rett og slett skikkelig god og pedagogisk. Jeg måtte rett bort på butikken og kjøpe en konfekteske til han etterpå, og takket masse for den utrolig flotte måten han støttet meg på. Ts Anonymkode: 2bb3a...276 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Del Skrevet 23. mai 2022 Gratulerer! Anonymkode: 25578...e92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #10 Del Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gratulerer! Anonymkode: 25578...e92 Tusen takk! 😀 Ts Anonymkode: 2bb3a...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #11 Del Skrevet 23. mai 2022 Gratulere! 🥳 Anonymkode: 9a846...8a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #12 Del Skrevet 23. mai 2022 Gratulerer! Kjekt å høre det gikk bra 😄 Anonymkode: 444ee...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #13 Del Skrevet 23. mai 2022 ❤️ Anonymkode: 7389d...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #14 Del Skrevet 24. mai 2022 Gratulerer, og en tommel opp for ordet konfekt, som jeg ikke har lest eller hørt på tiår. Konfekt! For et ord! I morgen skal jeg jaggu kjøpe en eske konfekt. Anonymkode: 0db9e...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoriia94 Skrevet 24. mai 2022 #15 Del Skrevet 24. mai 2022 Gratulerer 🎉🎉🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #16 Del Skrevet 24. mai 2022 Gratulerer🥳 Anonymkode: 906ed...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå